וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזר מהמפעל לפנות בוקר - וגילה שזכה ב-13 מיליון

תושב הדרום העובד באחד המפעלים בסביבה שב בתום משמרת לביתו, החליט לבדוק את טופס הלוטו שמילא בבוקר וגילה כי גרף את הפרס הגדול. "נרכוש דירה לכל אחד מהילדים"

בשורה טובה אחרי העבודה: תושב הדרום העובד באחד המפעלים באזור חזר לביתו אתמול בשעה 3:00 לפנות בוקר, בדק את כרטיס הלוטו שמילא – וגילה שזכה ב-13 מיליון שקלים בהגרלה שנערכה בעוד שהיה במשמרת במפעל. הזוכה ואשתו, בשנות ה-50 לחייהם, יצאו מביתם שלוש שעות לאחר מכן והגיעו לבית מפעל הפיס בתל אביב.

הזוכה מילא טופס ב"לוטומט" ושילם עליו 40.60 שקלים. הוא סיפר שב-20 השנים האחרונות הוא מילא שני טפסים באופן קבוע – אחד עם מספרי מזל של המשפחה והשני בשיטה האוטומטית.

"מה, לא נעזור לילדים?"

מתברר שהמזל פקד בתקופה האחרונה את הזוכה המאושר, לאחר שהגריל כבר תשע פעמים את הפרס השלישי (ניחוש נכון של חמישה מתוך ששת המספרים), כשהאחרונה הייתה בשבוע שעבר. "הייתה לי תחושה טובה שאני זוכה", סיפר, "כשסיפרתי לילדים שלי כי יש לי חמישה ניחושים בלוטו הם תמיד שאלו: אבא למה אתה לא מביא שישה מספרים? הפעם עשיתי זאת ובגדול".

הזוכה הנרגש סיפר כי עם הכסף יעזור לארבעת ילדיו להתבסס בחיים. "אקנה דירה לכל אחד ואתן להם נדוניה מכובדת. אנחנו עוזרים לילדים כעת עם המשכורת שלנו כשכירים – אז לא נעזור להם עכשיו שזכינו ב-13 מיליון שקלים?". עוד הוסיף הזוכה כי "כאדם מסורתי, אתרום שני ספרי תורה לזכרם של ההורים שלי ושל אשתי".

הזוכים המאושרים אמרו כי מבית מפעל הפיס יצאו למסעדה לאכול יחד ארוחת בוקר מאוחרת. "מאז החתונה לא יצא לנו לאכול יחד ארוחת בוקר, מעתה אני מקווה שנאכל יחד הרבה ארוחות בוקר", סיכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully