וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 8 שוטט הלילה ברחוב בתחתונים, חשד לרשלנות

8.11.2013 / 9:14

אדם דיווח למשטרה על הילד ששוטט ב-2:00 בלילה ברחוב הגולן בנצרת עילית. עובדת סוציאלית לקחה אותו לביתה, שם העביר את הלילה. השוטרים איתרו בבוקר את ההורים

ילד בן שמונה נמצא הלילה (שישי) משוטט ברחוב הגולן בנצרת עילית, כשהוא לבוש בתחתונים ובחולצה בלבד. אזרח דיווח למשטרה ב-2:00 בלילה על המקרה והיא דיווחה לגורמי הרווחה בעירייה. עובדת סוציאלית בשירותי הרווחה לקחה את הילד לביתה וביחד עם הפקחים הלבישו אותו ונתנו לו לאכול ולשתות. כל הניסיונות לברר עם הילד את פרטי ההורים ומקום מגורים כשלו. הילד ישן בביתה של העובדת הסוציאלית ופקחים ושוטרים המשיכו בחיפוש אחרי ההורים במשך הלילה. רק סמוך לשעה 7:30 אותרו הורי הילד והובאו לחקירה בתחנת נצרת עילית.

במהלך הלילה נעשו מאמצים משותפים עם גורמי הרווחה לאתר את ההורים שכלל תשאול של שכנים ואזרחים נוספים. בשעות הבוקר ראש משמרת הסיור בעיר העביר את המשמרת לשוטרים שהתחילו משמרת בוקר ובתוך כך הציג את תמונתו של הילד לשוטרים ועדכן אותם על האירוע. השוטר רס"ר עמוס גואטה שראה את התמונה, מיד הבין שמדובר בילד שהוא הציל לפני שמונה חודשים במהלך דליקה שאירעה בביתו ברחוב התבור וכך אותרו ההורים. שוטרים שהגיעו לבית המשפחה הבחינו כי דלת הבינו כי דלת הבית פתוחה לרווחה וההורים עדיין ישנים. השוטרים עדכנו את ההורים על המקרה והעבירו אותם לתחנה לחקירה. כעת נבדק אם מדובר בחשד לרשלנות. בהמשך יוחלט אם להחזיר את הילד לרשותם וזאת בהתייצעות עם גורמי הרווחה.

רק בחודש אוגוסט האחרון תינוקת כבת שנה נמצאה על ידי עוברי אורח משוטטת ברחוב החצב בעיר. היא הועברה לשוטרי תחנת נצרת עילית שיצאו עמה לרחוב בניסיון לאתר את הוריה. גורמי הרווחה העירוניים עודכנו בפרטי האירוע.

חודש קודם לכן תינוק כבן שנתיים הושב בריא ושלם להוריו, תושבי הכפר לובן הסמוך למודיעין עילית, לאחר שאותר משוטט על כביש, כ-300 מטרים מבית הוריו. מוקדם יותר נמצא התינוק על ידי תושבת ההתנחלות בית אריה, שהבחינה בו בעת נסיעה בכביש 465. האישה אספה את התינוק והזעיקה את המשטרה. שוטרי תחנת המשטרה במודיעין עילית הבינו כי מדובר בתינוק מהכפר לובן הסמוך והחלו לדפוק על דלתות הבתים ביישוב. לבסוף אותרו הורי התינוק באחד הבתים. לטענתם התינוק זחל החוצה כאשר הדלת הייתה פתוחה. השניים הודו לשוטרים ולאישה על שהשיבו את בנם.

לקריאה נוספת:
החשד להזנחה בפתח תקווה: "ההורים צועקים על הילדים"
בת שנתיים שוטטה לבדה באמצע הלילה ברחובות
חשד להזנחה: בן 3 חודשים הושאר לבד בבית, אחותו שוטטה

לפניות לכתבת: adihashmonai@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully