וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד להזנחה: בן 3 חודשים הושאר לבד בבית, אחותו שוטטה

3.4.2013 / 11:10

ברחוב איכילוב בפתח תקווה הבחינו תושבים בילדה בת 4 והזעיקו את המשטרה. היא הובילה את השוטרים לביתה, שם הבחינו באחיה הפעוט לבדו. ההורים, המוכרים לרווחה אותרו ונעצרו

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יאיר דניאל

ילדה בת ארבע נמצאה הבוקר (רביעי) משוטטת לבדה בפתח תקווה, סמוך לבית הדואר ברחוב איכילוב בעיר. תושבים שהבחינו בה דיווחו למשטרה, והיא הובילה את השוטרים לביתה הסמוך. כשנכנסו השוטרים, הבחינו כי הוריה של הילדה לא נמצאים בבית ובאחד החדרים נמצא תינוק כבן שלושה חודשים, ללא כל השגחה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע ואיתרה לאחר זמן קצר את הורי הילדים שנלקחו לחקירה. המשפחה מוכרת לגורמי הרווחה.

שמוליק, שהבחין בילדה משוטטת והזמין את המשטרה סיפר על התקרית: "אני ועוד בחור ראינו ילדה קטנה מנסה לחצות את הכביש לבד, אז מיד לקחנו אותה והתקשרנו למשטרה. היא לא נראתה מבוהלת למרות שזה מפחיד שילדה כל כך קטנה מסתובבת ככה לבד". שמוליק הוסיף כי איננו מכיר את הוריה וכי זו הפעם הראשונה שהוא רואה את הילדה. "מה שהיה לי חשוב זה לדאוג שהיא לא תיפגע ולא תהיה לבד", אמר.

הבית ברחוב איכילוב בפ"ת- ההורים מואשמים בהזנחה של שני ילדיהם הפעוטים, אפריל 2013. שלומי גבאי
השכנים סיפרו על קולות מוזרים שבקעו בעבר מבית המשפחה/שלומי גבאי

אחד המוכרים בחנות הסמוכה למקום מציאת הילדה סיפר כי שמע בעבר מהדירה של המשפחה צעקות וקולות מוזרים: "נראה לי שהאמא לא כל כך בסדר מבחינה נפשית. תמיד כשאני מחנה בחניון מאחורי הבית אני רואה אותם ליד החצר בחניון משחקים וזורקים דברים. נראה שהם נמצאים ללא השגחה לא מעט זמן".

מוכרת נוספת טענה שלא מדובר בפעם הראשונה שהילדים הסתובבו ברחוב ללא השגחה. "ראיתי את ההורים יוצאים מדי בוקר לבד מהבית, אין לי מושג אם זה כמה דקות או למספר שעות אבל אף פעם לא יצא לי לראות אותם יוצאים עם הילדים וכנראה שהם נמצאים הרבה זמן ללא השגחה לבד בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully