וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת שנתיים שוטטה לבדה באמצע הלילה ברחובות

23.4.2013 / 11:01

אישה שהלכה ברחוב מנוחה ונחלה בעיר בשעה 3:00 ראתה את הפעוטה ואספה אותה לתחנת המשטרה. אביה של הפעוטה הגיע לתחנה כשהוא נסער ואסף אותה. הוא ייחקר בהמשך

פעוטה כבת שנתיים וחצי נמצאה הלילה (שלישי) כשהיא משוטטת לבדה ברחוב מנוחה ונחלה ברחובות. עוברת אורח שהלכה ברחוב בשעה 3:00 לפנות בוקר ראתה את הפעוטה ולקחה אותה לתחנת המשטרה. בשעות הבוקר המוקדמות הצליחו לאתר את משפחתה ואביה הגיע נסער לתחנה כדי לקחת אותה. נסיבות המקרה לא ברורות ולטענת האב הוא לא ידע איך היא יצאה מהבית בשעת לילה מאוחרת. בשעות הצהריים הוא יגיע לחקירה במשטרה לאחר שבשעות הבוקר אפשרו לו השוטרים להשיב את הילדה לביתה.

רק ביום חמישי שעבר אירע מקרה דומה כאשר תינוק נמצא זוחל לבדו ברחוב אבן גבירול בתל אביב. קרין, תושבת תל אביב שעברה בשעות הבוקר ברחוב הבחינה בתינוק זוחל בתוך שלולית. "אני ועוד שתי נשים הבחנו בתינוק במקביל, ליד מסעדת 'כתר המזרח'. הוא היה נראה כבן עשרה חודשים", מספרת קרין. "אחת הנשים שהייתה לידי ניסתה להבין אם מישהי שעמדה לידו היא אמא שלו, אך זו ענתה לה שלא. היא החלה לצעוק 'איפה האמא?' ואז היא הרימה את התינוק, שהיה רגוע מאוד יש לציין".

רגע אחרי, עובד במסעדה הסמוכה צעק לעבר הנשים ההמומות כי יש גן ילדים בכניסה האחורית של הבניין, ואלה אכן ניגשו למשפחתון כדי להשיב את התינוק. "האישה שהייתה איתי צעדה בשביל וצעקה 'התינוק הזה שלכם?', ואז הסייעת או המטפלת ניגשה וראיתי שהיא המומה. היא לקחה אותו וקראה לגננת", משחזרת קרין. "הגננת אמרה שהיא מצטערת, אז אמרנו לה: 'מה את מצטערת? זה חוסר אחריות, הוא יכול היה להגיע לכביש'". מהמשפחתון נמסר כי התינוק כלל לא ברח: "ראינו אותו על יד המדרגות והסתכלנו עליו כל הזמן".

  • עוד באותו נושא:
  • רחובות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully