וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד להזנחה בפתח תקווה: "ההורים צועקים על הילדים"

3.4.2013 / 14:16

שכנתם של בני הזוג, שבתם בת ה-4 נמצאה משוטטת ובנם התינוק שכב ללא השגחה בביתם, סיפרה כי "נראה שהאם לא מתפקדת, מקווה שידאגו להם למקום טוב יותר". הזוג מוכר לשירותי הרווחה

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יאיר דניאל

"הם עברו לכאן בקיץ האחרון וכל היום שומעים מהבית שלהם צעקות על הילדים ובין בני הזוג", כך סיפרה היום (רביעי) שכנה של בני הזוג מפתח תקווה, שחשודים בהזנחת בתם בת הארבע ובנם התינוק, בן שלושה חודשים. בני הזוג מוכרים לשירותי הרווחה, ולדברי השכנה, מדובר בזוג דתי ששומר על אורח חיים מסוגר ואינו מתערה בחברה. "הרבה פעמים אני רואה את הילדים לבד והאמא בקושי מתפקדת, נראה שהיא לא יכולה להיות אחראית על ילדים. אני רק מקווה שהרווחה תטפל בהם ותדאג לילדים למקום טוב יותר, שבו ידאגו להם כמו שצריך", הוסיפה השכנה.

חשד להזנחה: בן 3 חודשים הושאר לבד בבית, אחותו שוטטה

הבית ברחוב איכילוב בפ"ת- ההורים מואשמים בהזנחה של שני ילדיהם הפעוטים, אפריל 2013. שלומי גבאי
"האמא בקושי מתפקדת", סיפרה שכנה. בית המשפחה בפתח תקווה/שלומי גבאי

הילדה בת הארבע נמצאה הבוקר משוטטת לבדה בפתח תקווה, סמוך לבית הדואר ברחוב איכילוב בעיר. תושבים שהבחינו בה דיווחו למשטרה, והיא הובילה את השוטרים לביתה הסמוך. כשנכנסו השוטרים, הבחינו כי הוריה של הילדה לא נמצאים בבית ובאחד החדרים נמצא תינוק כבן שלושה חודשים, ללא כל השגחה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע ואיתרה לאחר זמן קצר את הורי הילדים שנלקחו לחקירה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מעבר החציה בפתח תקווה בו נמצאה ילדה משוטטת לבדה, אפריל 2013. שלומי גבאי
מעבר החצייה שעברה הילדה לבדה. רחוב איכילוב בפתח תקווה, הבוקר/שלומי גבאי

שמוליק, שהבחין בילדה משוטטת והזמין את המשטרה סיפר על התקרית: "אני ועוד בחור ראינו ילדה קטנה מנסה לחצות את הכביש לבד, אז מיד לקחנו אותה והתקשרנו למשטרה. היא לא נראתה מבוהלת למרות שזה מפחיד שילדה כל כך קטנה מסתובבת ככה לבד". הוא הוסיף כי אינו מכיר את הוריה וכי זו הפעם הראשונה שהוא רואה את הילדה. "מה שהיה לי חשוב זה לדאוג שהיא לא תיפגע ולא תהיה לבד", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully