וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: ניסתה למכור את תינוקה בנמל התעופה

משטרת טורקיה פרסמה צילומים ממצלמות האבטחה בנמל התעופה באיסטנבול, בהם נראית צעירה נכנסת לשירותים עם התינוק, ולאחר מכן אישה אחרת יוצאת עמו, לאחר ששילמה עבורו 500 דולר

צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ'

מקרה מזעזע של סחר בבני אדם בטורקיה: הרשויות במדינה עצרו מהגרת כבת 22 מטורקמניסטן ואת אמה, לאחר שהשתיים תועדו בחודש ספטמבר בנמל התעופה באיסטנבול כשהן מנסות למכור את תינוקה של הצעירה. משטרת טורקיה פרסמה לאחרונה את הצילומים ממצלמות האבטחה שבהם נראית הצעירה, העונה לשם דינארה, כשהיא יוצאת ממונית בנמל התעופה יחד עם אמה, האוחזת בתינוק שבכוונתה למסור.

תיעוד: מוכרת את תינוקה בשירותים בנמל התעופה. רויטרס
גורשו מהמדינה. הצעירה ואמה עם התינוק בנמל התעופה באיסטנבול, לפני כחודשיים/רויטרס

בהמשך התיעוד נראים גם הקונים של התינוק - זוג גרמני ממוצא טורקי - כשהם צועדים לקראת הפגישה עם האם. בהמשך תיעדו המצלמות את דינארה נכנסת לשירותים בנמל התעופה עם התינוק, ואת האישה הגרמנייה נכנסת בעקבותיה. בהמשך נראית הרוכשת כשהיא יוצאת כשהתינוק עמה. במשטרה טוענים כי האם הסכימה למסור את תינוקה תמורת סכום של כ-500 דולרים.

עם זאת, העסקה לא התבצעה לבסוף. כשהבינה הקונה שלא תוכל לעבור את עמדת בידוק הדרכונים עם התינוק, השיבה אותו לשירותים ואז התקשרה למשטרה וסיפרה כי מצאה אותו שם. לאחר שנעצרו, גורשו הצעירה והאם יחד עם התינוק מהמדינה, ואילו האישה הגרמנייה שתועדה במצלמות שוחררה לאחר תשאול.

לקריאה נוספת
הד-נ-א הוכיח: הורי הילדה מריה - צוענים מבולגריה
האם זו אמה הביולוגית של מריה הבלונדינית?
עוד "מריה": ילדה בהירה אותרה אצל צוענים באירלנד

(עדכון ראשון: 23:23)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully