וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זו אמה הביולוגית של מריה הבלונדינית?

לפי ה"דיילי מייל", זוג צועני מבולגריה נחקר בחשד שמכר את בתו ב-2009. האישה: התכוונתי להחזירה. כעת ממתינים לבדיקת DNA שתקבע אם לילדה הבלונדינית שמונה "אחים אובדים"

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן

האם אלו הוריה האמיתיים של הילדה הבלונדינית מריה? ה"דיילי מייל" הבריטי דיווח היום (חמישי) כי בני זוג צוענים תושבי בולגריה נחקרו הבוקר בחשד שהם הוריה הביולוגיים של הילדה המאומצת, שגילה איננו ברור, ואשר נמצאה אצל משפחה ביישוב ארעי ביוון. הזוג היווני, אשר טען כי אימץ את הילדה, גם אם לא באופן לגמרי חוקי, נתון עדיין במעצר.

עוד באותו נושא:
ילדת המסתורין מריה: ”ההורים” נאשמים בחטיפתה
בדיקת די-אן-אי הוכיחה: הילדה שנמצאה באירלנד לא נחטפה
הצועני נגד אשתו: ”אמרתי שהילדה זה כמו פצצה”

המשפחה הבולגרית שלפי המשטרה היא כנראה זו של "מריה" הצוענייה. רויטרס
אחיה הבולגרים של מריה? ילדיה של האם שממנה נלקחה דגימת ה-DNA/רויטרס

סשה רוסבה בת ה-35 ובעלה אתנה רוסייב בן ה-37, תושבי הכפר הצועני ניקלואבו שבמרכז בולגריה, שוחררו לביתם, לא לפני שנחקרו בידי הרשויות בנוגע לפרשה המסעירה שהעלתה חשד כי מדובר בילדה חטופה. מהחקירה עלה שרוסבה ילדה תינוקת לפני ארבע שנים בבית חולים יווני, הנמצא במרחק של שעת נסיעה מהמקום שבו אותרה הילדה תכולת העיניים. בתמונות שצולמו בכפר הבולגרי שבו מתגוררים בני הזוג, שלהם ככל הנראה שמונה ילדים, נראים כמה ילדים הדומים במראם החיצוני למריה. שניים מהילדים הם לבקנים.

הריסטוס סאליס, בן ה-39 ואלפטריה דימופולו בת ה-40 - הזוג היווני שאצלו נמצאה הילדה הקטנה, קנו לפי החשד את מריה תמורת 850 אירו והם ממתינים כעת לפתיחת משפטם. ההערכה היא שהם קיוו להרוויח כסף באמצעות הילדה. זאת, על ידי דרישת תשלום נדוניה ממשפחתו של מי שהיה מבקש את ידה של מריה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
המשטרה בודקת: האם נמצאה אמה של "מריה"?. צילום מסך
"התכוונתי לחזור ולקחת אותה". רוסבה/צילום מסך

לפי העיתון, רוסבה הציגה תעודת לידה, שלפיה היא ילדה תינוקת ב-31 בינואר 2009 בבית חולים בעיר לאמיה. במסמך לא צוין השם שניתן לתינוקת, אולם התאריך תואם לזה שעליו דיווחו בני הזוג ה"מאמץ" מיוון. האזור שבו נולדה הילדה, כמו גם זה שבו מתגוררים בני הזוג הבולגרים, ידוע ככזה שבו התנהל בעבר סחר בתינוקות. בינתיים, רוסבה ממתינה לתוצאות בדיקת ה-DNA שאמורות להכריע אם זו בתה הביולוגית או לא.

"מסרנו חלק מהילדים שלנו"

בראיון שהעניקה לטלוויזיה בבולגריה טענה רוסבה כי ילדה את מריה ביוון לפני כמה שנים, אך נאלצה לעזוב את בתה משום שלא היה לה כסף לגדלה. באותה עת, לדבריה, כבר היו לה שמונה ילדים. "התכוונתי לחזור ולקחת אותה הביתה", סיפרה, "אבל בינתיים ילדתי שני ילדים נוספים – ולכן לא יכולתי לנסוע (ליוון)". לטענתה, היא לא קיבלה כסף מאף אדם תמורת בתה.

"אנחנו לא יודעים אם זו הילדה שלנו", הוסיפה רוסבה. "מסרנו חלק מהילדים שלנו בחינם. לא לקחנו כסף על כך, לא לקחנו כסף. פשוט לא יכולנו להאכיל את הילדה. אחת הבנות שלי גם איבדה את בעלה. אין אף אחד שיוכל לדאוג לילדים שלנו. קרוב משפחתה של רוסבה אמר גם הוא כי היא לא מכרה את הבת שלה. "סשה לא עשתה את זה. אם היא הייתה מוכרת אותה, היא הייתה גרה בבית גדול יותר", הסביר.

פרשת הילדה מריה: זוג "ההורים" יישאר במעצר. רויטרס
קנו אותה כדי "לעשות קופה"? מריה עם הוריה ה"מאמצים" ביוון/רויטרס

רוסבה, כך מתברר, ניסתה לרשום את בתה עשרה ימים לאחר הלידה. במסמך שהגישה לרשויות, היא שיקרה וטענה כי אינה נשואה וכי אינה יודעת מיהו אביה של התינוקת. לפי הדיווח, על המסמך שהגישה כתבו הפקידים: "אזהרה: היא נשואה".

המשטרה ביוון פועלת כעת בשיתוף עם הרשויות בבולגריה על מנת לקבוע אם רוסבה אכן קשורה למריה. הילדה הועברה לבית מחסה באתונה. אגודת הצדקה המטפלת בה, "חיוך של ילד", הודיעה כי קיבלה כעשרת אלפים פניות הנוגעות לזהותה.

לזוג היווני מיוחסים כאמור סעיפים של חטיפה וזיוף מסמכים. בקהילה שבה התגוררו השניים טוענים כי הם טיפלו בילדה יותר טוב מאשר טיפלו בה הוריה הביולוגיים. עורך דין המייצג את הזוג אמר כי השניים חיפשו בעבר את אמה של הילדה. לטענתם, האם העבירה לרשותם את הילדה מפני שלא יכלה לטפל בה, דבר שתואם את דברי רוסבה מהיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully