וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: חמוש פתח באש בתוך קניון בניו ג'רזי

כוחות משטרה גדולים הגיעו לקניון "גארדן סטייט פלאזה" שבעיר פרמוס, אך על פי דיווחים ייתכן שהיורה כבר עזב את המתחם. איש לא נפגע מהירי. "זה היה כמו סרט אימה"

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

אדם חמוש ברובה פתח הלילה (שלישי) בירי בקניון בעיר פרמוס בניו ג'רזי, ארצות הברית. עדי ראייה דיווחו כי חשוד לבוש באפוד מגן ואוחז ברובה גדול נכנס לקניון "גארדן סטייט פלאזה", אחד הקניונים הגדולים בסביבת ניו יורק, מעט לפני שעת הסגירה, ופתח באש. כפי הנראה, איש לא נפגע באירוע.

חמוש נכנס לקניון בני ג'רזי והחל לירות, נובמבר 2013. רויטרס
כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום כדי להשתלט על היורה/רויטרס

לפי דיווח ב-CNN, החמוש ירה לעבר מצלמות אבטחה בקניון. כוחות גדולים של משטרה הגיעו לזירה על מנת לנסות להשתלט על היורה. לפי אחד הדיווחים, ייתכן שהוא כבר עזב את הבניין. ראש העירייה, ריץ' לה-ברביירה, ציין אף הוא כי הרשויות מאמינות שהאיש עזב את המתחם. עם זאת, כוחות מיוחדים של המשטרה עדיין פועלים במקום ועורכים סריקות בין החנויות בתוך המבנה העצום בגודלו. "אנו מאמינים כי יש יורה אחד בתוך הקניון. המתחם מפונה", מסרה ג'ין בראטה, הממונה מחוז ברגן במשטרה. היא הוסיפה כי צוותי ימ"מ נמצאים בזירה.

"אנשים רצו כמו משוגעים, אז סגרתי את הדלתות, רצתי אל תוך החנות וכיבית את כל המוזיקה והאורות כדי להישאר חבוי", סיפר עד ראייה. עדה אחרת אמרה: "זה היה כמו סרט אימה, שבו הרוצח הולך לאט. הוא לבש שחורים, זה נראה כמעט כמו מין שריון גוף. כשהבחנתי ברובה, פשוט פתחתי בריצה", סיפרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
חמוש נכנס לקניון בני ג'רסי והחל לירות, נובמבר 2013. רויטרס
חמוש נכנס לקניון בני ג'רסי והחל לירות, נובמבר 2013/רויטרס
חמוש נכנס לקניון בני ג'רזי והחל לירות, נובמבר 2013. רויטרס
חמוש נכנס לקניון בני ג'רזי והחל לירות, נובמבר 2013/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully