וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובד אבטחה נורה למוות בנמל התעופה בלוס אנג'לס

השדה פונה לאחר שאדם לבוש בבגדים צבאיים פתח באש לעבר הנוכחים, הרג אחד מהם ופצע שבעה מסיבה לא ברורה. דיווחים סותרים על מצב החשוד. "פתאום החלו יריות", סיפר עד ראייה

צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד

תקרית ירי אירעה הערב (שישי) בנמל התעופה בלוס אנג'לס (LAX). אדם חמוש ברובה סער נכנס לטרמינל 3 ופתח באש לעבר הנוכחים במקום. כתוצאה מהירי נהרג עובד מקומי של סוכנות האבטחה TSA. שבעה בני אדם אחרים נפצעו, אחד מהם באורח אנוש. אנשי ביטחון השתלטו על החשוד בירי, שהמניע למעשהו איננו ברור עדיין. ככל הנראה, הרקע אינו טרוריסטי. ברשת ABC דווח כי הוא נהרג במהלך ההשתלטות, אולם בכלי תקשורת אחרים נמסר כי הוא נפצע.

תקרית ירי בנמל התעופה בלוס אנג'לס. 1 בנובמבר 2013. AP
איש ביטחון בנמל התעופה בלוס אנג'לס, לאחר תקרית הירי הערב/AP

"אדם יחיד נכנס לטרמינל 3, שלף רובה סער מתיקו ופתח באש", אמר פטריק גאנון, מפקד תחנת המשטרה בשדה התעופה, במסיבת עיתונאים שכונסה לאחר נטרול היורה. נציג ה-FBI אמר במסיבת העיתונאים כי לא נשקף כל איום נוסף בתחומי נמל התעופה.

נוסעת שהייתה במקום סיפרה לרשת NBC4 כי שמעה יריות במסוף המשמש את חברת התעופה "וירג'ין אמריקה". דוברת מטעם שדה התעופה הודיעה כי תנועת הטיסות היוצאות הופסקה. "לבד מהטיסות הנכנסות, תנועת הטיסות הופסקה באופן זמני", מסרה הדוברת.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
נמל התעופהLAX  בלוס אנג'לס בעקבות תקרית הירי שבה נהרג עובד, נובמבר 2013. רויטרס
כוחות הביטחון בשדה התעופה/רויטרס

דובר TSA אמר לרשת NBC4 כי התקרית אירעה ליד אחת מנקודות הבידוק הביטחוני. "עמדנו שם ומישהו החל לירות לפתע", אמר עד ראייה. "שמעתי בסך הכול שמונה או עשר יריות". רחובות הסמוכים לנמל התעופה נסגרו לתנועה.

העיתון "לוס אנג'לס טיימס" דיווח מפי גורם רשמי כי החשוד בירי נכנס לטרמינל כנוסע שבידו כרטיס טיסה. ברשת CBS דווח כי הוא נכנס לבית הנתיבות בלבוש צבאי ואז פתח באש. בכמה מהערוצים נראו נוסעים אחוזי בהלה רצים מהטרמינל על שם טום בראדלי. כוחות הביטחון הגיעו למקום במהירות. בתצלומים מהאוויר נראו עובדים מלווים נוסעים – חלק מהם על כיסאות גלגלים. מחלקת הכבאות בעיר, המסייעת למשטרה בזירה, הגדירה את התקרית "אירוע רב-נפגעים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוטר מסייע לאדם שנפגע בתקרית/מערכת וואלה!, צילום מסך

ורנון קרדנס, תושב הוליווד שהיה בדרכו לטיסה לפילדלפיה, סיפר ל"לוס אנג'לס טיימס": "ישבתי בטרמינל, ופתאום נשמע רעש רקע חזק. כמה שניות אחר כך אנשים התחילו לרוץ לכיווני". הוא תיאר את זירת האירוע כ"תוהו ובוהו", וסיפר כי אנשים שהיו במקום צעקו והורים חיפשו בבהלה את ילדיהם.

נשיא ארצות הברית ברק אובמה אמר כי הלילה הוא מודאג מאירוע הירי. "אנו מודאגים מכך, אבל אתן לגורמי אכיפת החוק להתייחס לכך ישירות", אמר הנשיא האמריקני לכתבים בבית הלבן בתום פגישתו עם ראש ממשלת עיראק נורי אל-מליכי.

נמל התעופהLAX  בלוס אנג'לס בעקבות תקרית הירי שבה נהרג עובד, נובמבר 2013. רויטרס
נמל התעופהLAX בלוס אנג'לס בעקבות תקרית הירי שבה נהרג עובד, נובמבר 2013/רויטרס
תקרית ירי בנמל התעופה בלוס אנג'לס. 1 בנובמבר 2013. AP
תקרית ירי בנמל התעופה בלוס אנג'לס. 1 בנובמבר 2013/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully