וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: אישה נורתה למוות אחרי שניסתה לפרוץ לבית הלבן

4.10.2013 / 1:22

המרדף אחרי האישה הסתיים רק מחוץ לבניין הסנאט, אחרי שסגר הוטל על גבעת הקפיטול. שוטר אחד נפצע באירוע לאחר שרכבו התנגש במחסום. ילדה שהייתה במכונית לא נפגעה

צילום: רויטרס, סרטוני חובבים שהועלו לרשת, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: לירון בארי

אישה נורתה אמש (חמישי) למוות בוושינגטון, אחרי שככל הנראה ניסתה לפרוץ מחסום מחוץ לבית הלבן. בעקבות ההתנגשות במחסום, נמלטה הנהגת במכונית שחורה בשדרות פנסילבניה לכיוון גבעת הקפיטול כשהמשטרה רודפת אחריה – כך אמר לסוכנות הידיעות אי-פי אחד מעדי הראייה. "תוך כמה שניות", אמר סנטור הדמוקרטי בוב קייסי, "זיהינו את הרכב כשאחריו דולקים שוטרים רכובים על אופנועים".

כלי תקשורת בארה"ב דיווחו בלילה כי ההרוגה היא מרים קארי, בת 34 מהעיר סטמפורד שבקונטיקט. קארי המשיכה בנסיעה מהירה במיוחד, כך לפי רשת סי-אן-אן, עד שהגיעה לאזור גבעת הקפיטול, מתחם מבני הרשות המחוקקת בארצות הברית. היא סירבה להקשיב לקריאות המשטרה לעצור, מה שגרם בסופו של דבר לפתיחה באש לעברה, סמוך לבניין הארט בסנאט.

"שמענו שלוש, ארבע או חמש יריות", הוסיף הסנטור קייסי. לדבריו, המשטרה שניהלה אש עם קארי שהייתה ברכב, הורתה לסובבים לשכב על האדמה כדי לא להיפצע. אחרי כשתי דקות, הופיעו במקום שוטרים נוספים. סוכני אף-בי-איי הוחשו אף הם למקום. שוטר אחד נפצע במהלך המרדף, ככל הנראה כשהתנגש עם רכבו במחסום חשמלי שהופעל. ככל הנראה לא נורו יריות מתוך כלי הרכב שבו נהגה החשודה.

כוחות המשטרה מחוץ לגבעת הקפיטול. 3 באוקטובר 2013. GettyImages
אזרחים נמלטים במהלך המרדף/GettyImages

סגר נרחב הוטל בזמן המרדף אחר החשודה. המשטרה הכריזה על עוצר בשני בתי המחוקקים, בבית המשפט העליון וסגר חלקי בבית הלבן. בהודעה שהופצה בדואר האלקטרוני, ניתנה הוראה לעובדים לא לצאת מהחדרים שבהם הם נמצאים, לנעול את הדלתות ולהתרחק מפתחים חיצוניים. עדי ראייה בסנאט סיפרו כי מיד אחרי שנשמעו היריות הוקפץ לאוויר גם מסוק משטרתי. אזרחים שהיו מחוץ לבית המשפט העליון שברחוב ממול לונגרס פונו למקום מבטחים.

המשטרה הוסיפה כי לא נמצאו כלי נשק בכלי הרכב של קארי. רשת סי-אן-אן דיווחה כי האישה הייתה עם ילדה קטנה במכונית, וכי זו הועברה לטיפול הרשויות. משטרת וושינגטון הודיעה כי בניגוד לדיווחים הראשוניים, האישה החשודה נעצרה ולא נהרגה, אך בהמשך הלילה הוציאה כאמור הודעה על מותה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
טיפול בפצוע באירוע ירי בגבעת הקפיטול בוושינגטון. AP
שוטרים ליד המכונית שניסתה לפרוץ את המחסום, הערב ליד הסנאט/AP

דובר המשטרה אמר בתדריך אחרי התקרית כי אין ממצאים המעידים על כך שמדובר באירוע טרור אלא באירוע בודד, ואישר כי השוטר שנפגע לא נורה אלא נפצע במהלך המרדף.

הבית הלבן הודיע כי הנשיא ברק אובמה עודכן לגבי פרטי המקרה.

שומרים על ערנות

חרף השבתת הממשל, המשטרה שומרת על ערנות רבה בגבעת הקפיטול, אחרי שבחודש שעבר אירוע ירי בוושינגטון הסתיים ברצח המוני. ארון אלכסיס, תושב טקסס לשעבר, פתח באש בבסיס חיל הים בדרום-מזרח וושינגטון והרג 12 בני אדם. אלכסיס נורה למוות על ידי כוחות הביטחון. קודם שנורה הוא הסתגר במבנה בבסיס שבו עובדים כ-3,000 בני אדם. אלקסיס, בן 34, היה חייל מילואים בשירות מלא עד שנת 2007 עד ששוחרר ארבע שנים מאוחר יותר.

לקריאה נוספת
מסע ההרג בוושינגטון: היורה סבל מפוסט טראומה מ-11.9
וושינגטון: 13 נהרגו בתקרית ירי בבסיס חיל הים

ניידת משטרה שנפגעה באירוע ירי בגבעת הקפיטול, וושינגטון, 3.10.13. רויטרס
ניידת משטרה שהתרסקה במהלך המרדף/רויטרס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוטרים בגבעת הקפיטול/מערכת וואלה!, צילום מסך

עדכון ראשון: 21:29

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully