וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: נשים שיכורות התפשטו במרכז שדה התעופה

שתי נשים בריטיות הגיעו לשדה התעופה במנצ'סטר לאחר ששתו בקבוק יין ביחד. בעת שהגיעו לעמדת בידוק המזוודות, החליטו לפתע לחשוף בפני המאבטחים לא רק את תכולת המטען שלהן

צילום: יו טיוב עריכה: טל רזניק

העוברים והשבים בשדה התעופה בעיר מנצ'סטר שבאנגליה לא האמינו למה שראו: שתי נשים, עם אחוזי אלכוהול לא מבוטלים בגופן, התפשטו אל מול עיניהם הנדהמות של הנוסעים ליד עמדת הבידוק הביטחוני.

קלי האדפילד, בת 50, ואן צ'אדוויק, בת 48, הגיעו לשדה יחד עם עוד חברה על מנת לעלות על טיסה למלאגה שבספרד, כאשר בשלב מסוים במהלך בידוק מזוודותיהן במכשיר הרנטגן, הן הורידו את חולצותיהן וחשפו את שדיהן. חברתן, שהבחינה מיד במעשה הלא שגרתי של השתיים, התעשתה מיד וחשה בזריזות אל השתיים כדי לכסות את איבריהן המוצנעים.

בחקירה, הודתה האדפילד כי היא וחברתה שתו יחדיו בקבוק יין, אולם לטענה כי הן לא היו שיכורות. לטענתה, הן הורידו את חולצתן משום שהמאבטח ביקש זאת מהן. "הוא הצביע עליי, ואמר לי: 'תורידי'", סיפרה בראיון עיתונאי לאחר התקרית המביכה. "אז שאלתי אותו אם להוריד רק את המעיל שלי, והוא אמר לי להוריד הכול. פשוט עשיתי מה שאמרו לי". אולם, אותו מאבטח הכחיש בבית המשפט כי ביקש מהן להתפשט. השופט אכן קיבל את גרסתו, והרשיע את השתיים בהפרעה לסדר הציבורי.

עוד בנושא:
צפו: הנהג הציל אשה שעמדה להתאבד בקפיצה מגשר
מטוס התרסק ונשרף - בשדה התעופה לא שמו לב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully