וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הנהג הציל אשה שעמדה להתאבד בקפיצה מגשר

נהג אוטובוס של תלמידי תיכון הבחין באישה עומדת על קצה של גשר ועומדת לקפוץ. הוא עצר את האוטובוס, שכנע את האשה לרדת מהגשר ואף חיכה איתה עד שהגיעו שירותי ההצלה

נהג האוטובוס דארל ברטון כבר זכה לתואר "גיבור" בתקשורת בארצות הברית, לאחר שצולם כשהוא מציל אישה שעמדה להתאבד בקפיצה מגשר. על פי הדיווח ברשת SKY, הנהג הסיע תלמידי תיכון כשלפתע הבחין באישה בשנות ה-20 לחייה כשהיא עומדת על קצה של גשר בבאפלו שבניו יורק. בצילומים של מצלמת האבטחה של האוטובוס הוא נראה עוצר את הרכב ושואל את האישה האם היא זקוקה לעזרה.

"זה היה הזוי. התנועה סביבה נמשכה כרגיל. המכוניות המשיכו לנסוע באין מפריע ושני רוכבי אופניים אפילו חלפו על פניה מבלי לעצור. כשניגשתי אליה היא הייתה מאוד מפוזרת, מרוחקת ומנותקת", הוא סיפר לרשת טלוויזיה מקומית. בצילום הוא נראה ניגש אליה, מניח את זרועו עליה ואז עוזר לה לרדת מהגשר. "עמדתי לידה כמה רגעים ואז שאלתי אותה אם היא רוצה לעבור איתי לצד השני של המעקה", הוא שיחזר. לאחר שירדה מהגשר הוא אפילו ישב איתה בצד הכביש וחיכה עד שהגיעו שירותי ההצלה. כאשר הוא חזר לאוטובוס הוא זכה למחיאות כפיים מהנוסעים. "זה נועד להיות. הייתי אמור להיות שם ברגע הזה", הוא אמר.

צפו בדרמה

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully