וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטוס התרסק ונשרף - בשדה התעופה לא שמו לב

פקחי הטיסה בשדה התעופה בנאשוויל שבארצות הברית לא הבחינו שמטוס קל נחת בשעת לילה מאוחרת, התרסק על מסלול הנחיתה ובער במשך זמן רב. רק לאחר הזריחה התגלתה ההתרסקות

עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: לירון בארי

רשויות התעופה והתחבורה בארצות הברית מתקשות להסביר כיצד יתכן שמטוס קל מתרסק על מסלול הנחיתה של שדה תעופה בינלאומי, עולה באש, ואת כל המחזה החריג הזה מגלים עובדי השדה רק שעות ארוכות לאחר שאירע. הנוסע היחיד שהיה במטוס נהרג כתוצאה מהתאונה וזהותו טרם פורסמה.

לפי דיווח ברשת CNN, מטוס ססנה (מטוס קל חד-מנועי) התרסק בלילה שבין שני לשלישי בשדה התעופה הבינלאומי בנאשוויל שבארצות הברית, כאשר פקחי הטיסה שעבדו באותה עת לא ידעו דבר אודות קיומו, אודות כוונתו לנחות בשדה וכאמור לעיל, אודות כך שהתרסק בשולי מסלול הנחיתה. השעה המדוייקת בה אירעה ההתרסקות אינה ידועה, אך לפי הערכת המועצה הלאומית לבטיחות בתעבורה האמריקנית, האירוע קרה מעט לאחר השעה שלוש בלילה.

מטוס ססנה 172. AP
מטוס ססנה 172 - המטוס הקל הפופולארי בעולם/AP

רק מספר שעות לאחר הזריחה, טייסו של מטוס אחר שהתכונן להמראה זיהה חלקי מטוס פזורים על אחד המסלולים בשדה, וכך התגלו לרשויות בשדה שאריותיו של המטוס הקל המרוסק והשרוף.

מגדל הפיקוח של שדה התעופה המאוייש 24 שעות ביממה היה אמור לזהות בזמן אמת את האירוע, אך לטענת רשות התעופה הפדרלית האמריקנית, כלל לא ברור האם טייס המטוס דיווח לפקחי המגדל על כוונתו לנחות. כמו כן, סיפרו אנשי הרשות כי באותה שעה שררו בשדה תנאי ראות קשים וערפל רב.

לקריאה נוספת:
בלגיה: 11 צנחנים נהרגו בהתרסקות מטוס קטן
עשרות הרוגים בהתרסקות מטוס נוסעים בלאוס
דרמה בשחקים: הטייס מת, הנוסע הנחית את המטוס

(עדכון ראשון: 21:31)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully