וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברלוסקוני נישא בחשאי לדוגמנית הצעירה ממנו ביובל

חברה קרובה סיפרה כי המנהיג האיטלקי לשעבר התחתן עם פרנצ'סקה פסקלה בת ה-28, שאותה הכיר בתור נערה. לדבריה, הקשיש בן ה-77 ממשיך להתהולל: "הבונגה בונגה לא תסתיים לעולם"

צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ'

מזל טוב: ראש ממשלת איטליה לשעבר, סילביו ברלוסקוני, נישא בחשאי לחברתו, הצעירה ממנו בלא פחות מ-49 שנים. העיתון הבריטי "דיילי מייל" דיווח אמש (חמישי) כי המנהיג האיטלקי בן ה-77 נשא לאישה לפני שלושה שבועות את פרנצ'סקה פסקלה, מגישת טלוויזיה לשעבר ודוגמנית בת 28, שאותה הכיר עוד כשהייתה קטינה, ועבדה כפעילה עבור מפלגתו. מריתל פולנקו, חברה קרובה של בני הזוג, סיפרה בראיון לתחנת הרדיו האיטלקית Radio2 כי הטקס הסודי נערך בווילה המפוארת של ברלוסקוני ליד העיר מילאנו.

סילביו ברלוסקוני וחברתו פרנצ'סקה פסקלה. אוגוסט 2013. רויטרס
הרעיה הטרייה פרנצ'סקה פסקלה, אוגוסט 2013/רויטרס

פולנקו, דוגמנית ושחקנית מהרפובליקה הדומיניקנית, נשאלה בראיון הרדיופוני אם בכוונתם של חבריה להתחתן זה עם זו. "הם כבר נשואים", השיבה והפתיעה את המאזינים. בשידור סיפרה פולנקו כי הוזמנה לחתונה, אולם לא הצליחה להגיע מכיוון שסבלה מצירי לידה. "לא מדובר בנישואין אזרחיים", הסבירה, "אבל לסילביו יש כנסייה בביתו. הוא עשה זאת שם ואיש לא יודע על כך". היא ציינה כי האירוע התרחש "בשמונה או בתשעה באוקטובר".

חברתם של בני הזוג הייתה אחת המשתתפות הדומיננטיות במסיבות ההוללות של ראש ממשלת איטליה לשעבר, שזכו לכינוי "בונגה בונגה". היא עצמה העידה כי נכחה בעשרות מסיבות כאלה, ואף הקליטה שיר הנושא בשם "בונגה בונגה" שברלוסקוני עזר לה לחבר את מילותיו. פולנקו הייתה עדה במשפטו של ברלוסקוני שנפתח עקב המסיבות הסוערות, ובו הוא נאשם בשידול לזנות של הצעירה המרוקנית כרימה אל-מחרוג שכונתה "רובי שוברת הלבבות" והייתה קטינה בשעת המעשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
סילביו ברלוסקוני וחברתו פרנצ'סקה פסקלה. אוגוסט 2013. רויטרס
במקרה הזה, זה לא הגיל. ברלוסקוני ופסקלה/רויטרס

פולנקו נחקרה בחשד שמסרה עדות שקר במשפט, וזכתה לפרסום רב לאחר שהעידה באולם הדיונים כי באחת המסיבות עטתה על פניה מסכה בדמות נשיא ארצות הברית ברק אובמה תוך כדי מופע סטריפטיז, על מנת לשמח את בעל הבית העשיר. פולנקו ציינה בראיון כי על אף המשפט, גם כיום ממשיך הידיד הקשיש לארח מסיבות "בונגה בונגה". "זה משהו שלא ניתן לקחת ממנו", אמרה. "הבונגה בונגה לא תסתיים לעולם. כל עוד יש ברלוסקוני, תהיה בונגה בונגה".

על המסיבות הסוערות של ברלוסקוני:
הצצה: כך נראה מרתף ה"בונגה בונגה" של ברלוסקוני
עדות מהווילה: משחקי המין של ברלוסקוני והפסל

עדכון ראשון: 21:26

ברלוסקוני חושף: הצצה לווילת ה-"בונגה בונגה". רויטרס
כך זה נראה מבפנים. שולחן הסעודה המפואר במרתף הווילה שבה נערכו מסיבות ה"בונגה בונגה"/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully