וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה: כך נראה מרתף ה"בונגה בונגה" של ברלוסקוני

ערב פתיחת המשפט שבו הוא מואשם בתשלום לנערת ליווי קטינה ממוצא מרוקני, ראש הממשלה לשעבר חשף לציבור את הווילה המפורסמת ליד מילאנו. "רק אכלנו ודיברנו על כדורגל"

צילום: ערוץ 5 האיטלקי, רויטרס; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ'

אזרחי איטליה זכו אתמול (ראשון) להצצה ראשונה לווילה המפורסמת של סילביו ברלסקוני בסן מרטינו, שבה אירח עשרות מסיבות מין נועזות בהן רקדו נערות צעירות.

ערב פתיחת המשפט בו שמואשם ברסלוסקוני בקיום יחסי מין בתשלום עם נערת ליווי קטינה, הכניס ראש הממשלה לשעבר לציבור את מצלמות הטלוויזיה לחדר ה"בונגה בונגה", במאמץ אחרון להוכיח שהיה מדובר במסיבות תמימות.

כמה דוגמניות ורקדניות העידו כי השתתפו ב-2010 במסיבות שנערכו במקום, והתבקשו להתחפש לנזירות, לשוטרות או לעטות מסיכות בדמותו של הנשיא ברק אובמה. הן טענו כי התבקשו לרקוד סביב עמוד ולגעת בברלסוקני באופן מיני.

עדות מהווילה: משחקי מין ופסל בצורת פין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שולחן הסעודה המפואר במרתף הווילה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"חדר ההסבה" במרתף/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטלוויזיה האיטלקית שידרה סרט באורך שעתיים תחת הכותרת "מלחמה של 20 שנה", שסקר את מאבקו של ברלסוקני במערכת המשפט האיטלקית. בחלק מהסרט הוצג המרתף התת-קרקעי בווילה, ליד מילאנו, וברלוסקוני הכחיש כי שילם עבור יחסי מין עם נערת הליווי כרימה אל-מחרוג'. גם היא דיברה בסרט והכחישה ששכבה עם ברלוסקוני.

הסרט שודר בערוץ 5 הנמצא בבעלותו של ראש הממשלה לשעבר. ברלסוקוני טען כי לא היו לו יחסים לא-הולמים עם נערת הליווי, המכונה "רובי שוברת הלבבות". לדבריו, "לא היה שום דבר מביך בארוחות ההן. היה לנו שולחן גדול ודיברנו על כדורגל, על פוליטיקה ועל דברים אחרים. לא ביקשנו מאף אחד לכבות את הטלפון הנייד וכולם הורשו לצלם ולספר על מה שהיה. אין לי מה להסתיר".

ברלסוקוני, בן 76, התנצל בעבר על המסיבות שאירח עם הנשים הצעירות בווילה, ואמר כי חש בודד אחרי שנפרד מאשתו השנייה, ורוניקה. הוא הודה שנערכו בווילה תחרויות חשפנות, אך הסביר שהנשים שהוזמנו לווילה היו "חושפניות מטבען".

לדבריו, הוא לקח את נערת הליווי המרוקנית תחת חסותו אחרי שהוריה התכחשו לה משום שהתנצרה: "מעולם לא היו לי יחסים אינטימיים עם רובי. היא ילדה שבאה אליי עם סיפור טרגי ולא עוררה בי אלא רחמים".

ראש ממשלת איטליה לשעבר, סילביו ברלוסקוני. רויטרס
שקוע עד צוואר במשפטים פליליים. סילביו ברלסקוני, בשבוע שעבר/רויטרס

ברלוסקוני, כיום סנאטור ברומא, מסובך בכמה פרשות נוספות שעלולות להסתיים במאסר ולגזור עליו קלון פוליטי. בשבוע שעבר דחה בית המשפט לערעורים במילאנו את העתירה שהגיש ברלוסקוני על הרשעתו בהונאת מס. השופטים הותירו על כנו את העונש שנגזר על ראש הממשלה לשעבר של איטליה, ארבע שנות מאסר בפועל וחמש שנים של קלון. ברלוסקוני רשאי כעת לערער בפני בית המשפט העליון ברומא.

בחודש מרץ נידון ברלוסקוני לשנת מאסר בפרשה נפרדת, כשהורשע בפרסום תכנים מהאזנות סתר. במקביל, נחקר ברלוסקוני בחשד לשוחד, בטענה ש"קנה" ב-2006 סנאטור מהמפלגה היריבה כדי שיערוק ממפלגתו, ושילם לו סכום של שלושה מיליון אירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully