וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בש"ס יוצאים נגד דרעי: "המפלגה לא של איש אחד"

27.10.2013 / 20:31

אחרי שיו"ר ש"ס האשים את קודמו בכך ש"לא עזר" בבחירות המקומיות, עולים אנשי ישי להתקפה. "דרעי צריך להתנצל", אמר ח"כ זאב. ישיבת המפלגה נסגרה לסיקור, כנראה בשל המתיחות

בש"ס שאחרי לכתו של הרב עובדיה יוסף ניסו להרחיק את התסיסה במפלגה מעיני התקשורת – אולם הראיון שהעניק אמש יו"ר המפלגה אריה דרעי לערוץ 2, במהלכו תקף את היו"ר הקודם אלי ישי, שינה את המציאות. המקורבים והמזוהים עם ח"כ ישי, שעדים מקרוב לתוכניות המתגבשות נגדו, הבינו כי עליהם "להשיב אש" ולצאת בשמם מול דרעי.

בראיון שהעניק לתכנית "פגוש את העיתונות" טען אתמול דרעי כי ח"כ ישי, שהודח מתפקיד יו"ר התנועה עם חזרתו של דרעי לש"ס, סירב להירתם למאמץ המפלגתי ולעזור בקידום מועמדי התנועה לבחירות המקומיות. "אני פניתי לאלי ישי והוא החליט שהוא לא רוצה לעזור. אלי ישי הוזמן לאלעד והוא לא רצה לבוא. אלי ישי הוזמן לדבר והוא לא רצה לבוא. בבית שמש, שכביכול אתם מייחסים לו את זה - אני העמדתי את המועמד לראשות העיר. אני נתתי לו את התקציב, אני מיניתי לו את חברי המועצה, זה שטויות", אמר דרעי.

אף שהיו"ר הנוכחי ריכז את הביקורת נגד ישי בעניין הבחירות המקומיות, כעת ברור שהכישלון בנושא זה הוא הסיפור הקטן במשבר הפנימי הגדול עמו צפוי דרעי להתמודד בתקופה הקרובה. "דרעי חייב להתנצל ברבים בפני אלי על כך שהוא בייש אותו, בדיוק כמו שגידף אותו ברבים", אמר היום בשיחה עם וואלה! חדשות מקורבו של ח"כ ישי, ח"כ נסים זאב. "כל מי שצפה בראיון ושמע את המשפט שהוא אמר 'ארור מכהו בסתר' הבין שהוא מרמז על אלי ישי. אם לא כך הדברים, הוא צריך להסביר את כוונתו. אסור שדברים כאלו יישארו באוויר".

"אריה לא פנה אלינו לעזרה"

זאב הגיב בכעס לדבריו של דרעי, לפיהם ישי לא סייע במאמץ המוניציפלי בעוד שחברי הכנסת האחרים היו שותפים לעבודה בבחירות. "אריה לא פנה אלינו לעזרה. הוא לקח את כל הפעילות על עצמו ורק כמה ימים קודם הבחירות פנה אלינו", אמר והוסיף כי מה שנשאר לו ולחבריו הוא "רק לחזק את השטח", לא מעבר. "הרעיון שלו ש'אני אעשה את הכל, ושאף אחד לא צריך להיות שותף שלי', הוא טעות. התנועה שייכת לציבור ששלח אותנו, לא לאדם אחד".

נסים זאב, בוועדת החוץ והביטחון, ינואר 2011. עומר מירון
"אסור שדברים כאלו יישארו באוויר". ח"כ זאב/עומר מירון

זאב היה אולי היחיד שהעז להרים את הראש בגלוי נגד היו"ר המכהן, אולם גם ח"כ יעקב מרגי הצר על כך שהעימות בין ראשי ש"ס יצא לאור. "במקום ללבן את הדברים בין אריה ואלי כמו ילדים גדולים ויראי שמיים, הדברים מתנהלים בתקשורת, וחבל", אמר היום ח"כ מרגי לוואלה! חדשות.

כדי להעיד על המתיחות הרבה במפלגה, תיערך מחר ישיבת הסיעה של המפלגה בהשתתפות כל חברי הכנסת, במשרדי המפלגה בהר חוצבים בירושלים, ולא במשכן – אולי כדי להרחיק את תשומת הלב התקשורתית מהעניין, שאגב, אפילו לא הוזמנה למקום. בכיר במפלגה אמר היום כי דרעי מעדיף שהכתבים יישארו בחוץ "כדי שלא תהיה עדות לוויכוחים הסוערים שעלולים להתפתח ולהוביל לכותרות, שיזיקו לו יותר מהנזק שכבר נעשה". ח"כ זאב: "אני מבין שמחר בישיבת הסיעה הוא רוצה לתקן את זה, טוב מאוחר מאשר אף פעם לא, ואני מברך אותו על כך".

ומה לגבי ישי? הוא נוקט בטקטיקה של ישיבה על הגדר, ממנה הוא צופה במהלכים של יריבו במפלגה ורושם לעצמו את הטעויות. עם זאת, בה בעת, הוא גם מפעיל את מקורביו על מנת לשמור על האינטרסים האישיים שלו.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully