וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרעי ממשיך לתקוף: ישי לא עזר בבחירות המקומיות

בראיון לערוץ 2 תקף יו"ר ש"ס את יריבו במפלגה, וטען כי ישי סירב להירתם למאמץ להריץ את משה ליאון לראשות העיר ירושלים. גם נתניהו חטף מדרעי: לא תמך בליאון משיקולים זרים

הסכינים נשלפות: יו"ר ש"ס, ח"כ אריה דרעי, יצא הערב (שבת) במתקפה חזיתית נגד גורמים רבים במערכת הפוליטית, שלדבריו היה עליהם לעזור לו ולאביגדור ליברמן להריץ לראשות העיר ירושלים את משה ליאון – אך לא עשו כן. בראיון שהעניק לתכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 2 טען דרעי כי ח"כ אלי ישי, שהודח מתפקיד יו"ר התנועה עם חזרתו של דרעי לש"ס, סירב להירתם למאמץ המפלגתי ולעזור בקידום מועמדי התנועה לבחירות המקומיות. "אני פניתי לאלי ישי והוא החליט שהוא לא רוצה לעזור. אלי ישי הוזמן לאלעד והוא לא רצה לבוא. אלי ישי הוזמן לדבר והוא לא רצה לבוא. בבית שמש, שכביכול אתם מייחסים לו את זה - אני העמדתי את המועמד לראשות העיר. אני נתתי לו את התקציב, אני מיניתי לו את חברי המועצה, זה שטויות", אמר דרעי.

משה ליאון במטה הבחירות בירושלים. נועם מושקוביץ
הפסיד לברקת. משה ליאון/נועם מושקוביץ

יו"ר ש"ס, שמועמדו בירושלים משה ליאון הפסיד בבחירות לראש העיר המכהן ניר ברקת, מתח ביקורת על ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כיוון שלדבריו, "זה נראה לי מצב מאוד מוזר שהליכוד, הוועדה המוניציפאלית של הליכוד, סניף הליכוד בירושלים ושרי הליכוד תומכים במשה ליאון, אך ראש הממשלה - שהוא ראש הליכוד, לא תומך במועמד הזה בגלל שיקולים כאלה ואחרים. זה מצב מאוד עגום, ככה לא מתנהלים". דרעי המשיך בדבריו התקיפים ואמר: "אחת הקללות החמורות ביותר בתורה היא 'ארור מכה רעהו בסתר'. מי שמכה את רעהו מאחורי הגב, מנסה לדבר דברים, אבל פנים אל פנים משחקים אחרת".

ח"כ אלי ישי בבית החולים הדסה עין כרם שם הרב עובדיה מאושפז, אוקטובר 2013. יואב דודקביץ'
אלי ישי/יואב דודקביץ'

דרעי הסביר כי הצבת משה ליאון כמועמד הליכוד-ביתנו "לא היה רעיון שלי". הוא התייחס לטענות שהועלו נגד ליאון, לפיהם לא ראוי שכתושב גבעתיים הוא יתמודד על ראשות העיר ירושלים, ואמר: "'האיש מגבעתיים' היא סיסמה שתפסה. זה ספין שתפס לצערי הרב". דרעי הסביר כי הוא החליט לתמוך במועמדותו של ליאון מכיוון שלא היה מועמד מהמגזר החרדי, וגם כיוון שליברמן קיבל הסכמה לכך מהמפלגות החרדיות. "מי שהכתיר את ניר ברקת כראש עיריית ירושלים זה החרדים, שברגע האחרון שינו את כל ההבנות שהיו עם ליברמן", הוסיף, וטען: "השני שהכתיר את ניר ברקת זה ביבי נתניהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully