וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: השאירו את בנם בן השנה וחצי לבד בדירה

27.10.2013 / 12:15

המשטרה הוזעקה לדירה בדרום תל אביב, פרצה את הדלת ומצאה את הפעוט ללא השגחה. האב טוען שהשאיר אותו לכמה דקות בלבד, אך המשטרה סבורה שהיה לבד לפחות שעה-שעתיים

שוטרים שהוזעקו הבוקר (ראשון) לדירה בשכונת התקווה שבדרום תל אביב מצאו פעוט כבן שנה וחצי שהושאר בפנים ללא כל השגחה. שוטרי תחנת שכונות הגיעו למקום בעקבות קריאות של שכנים ששמעו בכי של תינוק בוקע מתוך הדירה. השוטרים פרצו את הדלת בסיוע כוחות כיבוי אש ומצאו את הפעוט לבדו.

צוות של מגן דוד אדום בדק את הפעוט ומצא כי מצבו הבריאותי טוב. לאחר מכן, הוא הועבר לטיפול גורמי הרווחה בעיר. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה, ולאחר זמן מה הצליחה לאתר את אביו של הפעוט, נתין זר מאריתראה. האב הובא לתחנת שכונות לחקירה.

האב טען בפני השוטרים כי השאיר את הפעוט לבדו בדירה לדקות ספורות בלבד, אולם השוטרים מעריכים שאינו דובר אמת, ושהילד שהה לבדו לפחות שעה או שעתיים. עם הגעת מתורגמן, נפתחה חקירתו הרשמית של האב. במשטרה מציינים כי הפעוט מתקשר ולא נראה שעבר התעללות.

לפני כמה שבועות, נמצאו שני פעוטות כבני שנתיים ושלוש משוטטים לבדם יחפים ברחוב ביקנעם. בשעת בוקר מוקדמת הבחין עובד ניקיון של העירייה בילדים המסתובבים יחפים ובמצב הגייני ירוד בצומת הרחובות ירדן ודליות. הוא הזעיק את המשטרה, ושוטרי סיור וניידת משולבת של נקודת יקנעם ופקחי עירייה הגיעו למקום ומצאו את השניים מסתובבים ללא השגחה ברחוב. הוריהם נלקחו לחקירה.

לקריאה נוספת:
שני פעוטות בני שלוש נמצאו משוטטים ברחוב ביקנעם
חשד להזנחה: בת שנתיים שוטטה לבדה בנצרת עילית
חשד להזנחה: בן 3 חודשים הושאר לבד בבית, אחותו שוטטה

  • עוד באותו נושא:
  • הזנחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully