וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד להזנחה: בת שנתיים שוטטה לבדה בנצרת עילית

קובי דוד

11.8.2013 / 11:05

אזרחים שהבחינו כי הפעוטה צועדת יחפה וללא השגחה, הזעיקו את שוטרי התחנה המקומית שפעלו לאתר את הוריה. השוטרים השיבו אותה לביתה, שם נמצאה אחותה בת ה-12 לבדה

חשד להזנחה בצפון: פעוטה כבת שנתיים נמצאה הבוקר (ראשון) משוטטת לבדה ברחוב החצב בנצרת עילית. אזרחים שהבחינו בפעוטה התקשרו למשטרה, ושוטרי התחנה המקומית פעלו לאתר את הורי הילדה, שצעדה יחפה וללא השגחה. גורמי הרווחה בעיר עודכנו בפרטי האירוע, והתינוקות הועברה לתחנת המשטרה. בהמשך אותר בית הפעוטה, שם הועברה לאחריותה של אחותה בת ה-12 ששהתה בבית לבדה. המשטרה ממשיכה בחקירת נסיבות האירוע ובניסיונות לאתר את אם המשפחה.

מקרה נוסף שהעלה חשד להזנחת קטינים בנצרת עילית אירע בשבוע שעבר. תאומות בנות שנה וחצי פונו במצב קל לבית החולים העמק בעפולה לאחר שהיו נעולות במכונית בעיר במשך כחצי שעה. הפעוטות הוצאו מכלי הרכב כשהן מזיעות ואדומות, אולם עם מדדים גופניים תקינים. מחקירה ראשונית עולה כי פקח עירייה שהבחין בהן הזעיק את המשטרה והשתיים חולצו מהמכונית. אימן של השתיים, תושבת כפר כנא שבגליל, יצאה ככל הנראה לסידורים והשאירה אותן במכונית הנעולה.

רון שריקי, הפקח שהבחין בשתיים, סיפר לחדשות 10: "ראיתי במושב האחורי שתי פעוטות בנות שנה וחודשיים בערך ברכב נעול עם חלונות סגורים. לא הבחנתי בבעל הרכב, ומיד עליתי מול הממונה שלי. פתחנו את הרכב, ראינו שתי ילדות בנות שנה וחודשיים מזיעות, ממש כאילו יצאו ממקלחת. רטובות, אדומות, לא בהכרה מלאה. מעורפלות כאלה. 20 דקות אחרי כל התהליך הזה, האם הגיעה עם עוד ילדה בת שנתיים-שלוש. לא כל כך יצא לי לדבר איתה, הייתי עסוק בלשטוף להן פנים ולתת להן לשתות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully