וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני פעוטות בני שלוש נמצאו משוטטים ברחוב ביקנעם

עובד ניקיון של העירייה הבחין בילדים כשהם יחפים וללא השגחה. הם נלקחו לתחנת המשטרה ונבדק חשד לרשלנות. כפי הנראה, הפעוטות לנו אצל סבם, שטרם אותר. ההורים בחקירה

שני פעוטות כבני 2-3 נמצאו הבוקר (רביעי) משוטטים לבדם יחפים ברחוב ביקנעם. המשטרה הצליחה לאתר את הורי הילדים, אשר ככל הנראה שהו הלילה אצל סביהם. המשטרה פתחה בחקירה האירוע, ופועלת בניסיון לאתר את הסב, בשנות ה-70 לחייו. מהמשטרה נמסר כי נבדק אם מדובר ברשלנות או בעבירה פלילית.

סמוך לשעה 05:00 בבוקר, הבחין עובד ניקיון של עיריית יקנעם בילדים המסתובבים יחפים ובמצב הגייני ירוד בצומת הרחובות ירדן ודליות. הוא הזעיק את המשטרה, ושוטרי סיור וניידת משולבת של נקודת יקנעם ופקחי עירייה הגיעו למקום ומצאו את השניים מסתובבים ללא השגחה ברחוב.

השוטרים החלו במאמצים לאיתור הורי הילדים, וכעבור זמן מסוים הצליחו לאתר את אבי הילדים, גבר כבן 28 תושב הדרום. הילדים נלקחו לתחנת המשטרה, וגורמי רווחה עודכנו במקרה. השוטרים וגורמי הרווחה העניקו טיפול ראשוני לילדים, ושוטרי תחנת יקנעם החלו בתשאול אבי הילדים בנוגע למקרה.

עוזר הדובר של המחוז הצפוני, רפ"ק משה ויצמן אמר כי התמונה עדיין לא ברורה. "הוריהם של הילדים נמצאים כרגע בתחנת המשטרה, הם נסערים, השוטרים מנסים לתחקר אותם. מדובר בהורים תושבי הדרום שכנראה לנו לילה בבית סבם וסבתם של הילדים. לא ברור איך הילדים יצאו מהבית. זמן קצר אחרי היעלמותם של הילדים, אביהם נמצא כשהוא מחפש אותם בדרכו לכיוון הנקודה שבה נמצאו".

לקריאה נוספת:
חשד להזנחה: תינוק ברח מהגן וזחל לבדו בתל אביב
חשד להזנחה: 3 פעוטות ללא בגדים בפתח תקווה
בת שנתיים שוטטה לבדה באמצע הלילה ברחובות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully