וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איראן: 14 חיילים נהרגו במארב חמושים ליד פקיסטן

לפי סוכנות הידיעות האיראנית, חיילי משמר הגבול נהרגו לאחר שנתקלו בקבוצת "שודדים חמושים" סמוך לגבול. עוד דווח כי 16 "מורדים" הוצאו להורג בתלייה בתגובה לאירוע

14 חיילי משמר הגבול האיראני נהרגו וחמישה נוספים נפצעו בעימות עם חמושים הלילה (שבת) בדרום-מזרח המדינה סמוך לגבול עם פקיסטן. כך דיווחה סוכנות הידיעות האיראנית הרשמית "אירנא". על פי הדיווח, הרשויות פתחו בחקירה כדי לקבוע אם התקיפה נערכה על ידי מבריחי סמים או כוחות מורדים חמושים, שערכו בעבר מארבים נגד חיילים באזור. "בעימותים שנערכו הלילה בין שומרי הגבול של הרפובליקה האיסלאמית של איראן ושודדים חמושים ליד העיר סרוואן נהרגו 14 חיילים", לשון הדיווח.

שעות לאחר הרג החיילים, כך דיווחה סוכנות הידיעות האיראנית "פארס", הרשויות במדינה הוציאו להורג בתלייה 16 "מורדים" בתגובה לאירוע. עוד דווח כי ייתכן שמדובר בקבוצת נידונים למוות שעונשם נגזר במועד מוקדם יותר ובוצע הבוקר בעקבות הרג החיילים.

מצעד של חיילי משמרות המהפכה, אירן, 2002. Vahid Salemi, AP
מצעד של חיילי משמרות המהפכה, ינואר 2012/AP, Vahid Salemi

לפני כשבועיים דווח כי חמישה חיילי משמרות המהפכה של איראן נהרגו ושניים נוספים נפצעו במהלך היתקלות עם מתנגדי המשטר במחוז כורדיסטן במדינה, בין השאר על ידי האתר של אנשי משמרות המהפכה בכורדיסטן. מהדיווחים עולה כי בין החיילים שנפגעו, חלקם היו מקומיים, והפצועים נלקחו לטיפול בבית חולים באזור.

בתחילת החודש דיווח הטלגרף הבריטי כי מפקד לוחמת הסייבר של איראן, מוג'תבא אחמדי, נורה למוות. על פי הדיווח, גופתו של אחמדי נמצאה באזור מיוער ליד העיר כראג', צפונית-מזרחית לבירה טהראן. הדיווח ביומון הבריטי התבסס על האתר האיראני "אלבורז", המקושר למשמרות המהפכה. "אלבורז" דיווח כי אחמדי נראה לאחרונה כשיצא מביתו לעבודה ביום שבת. גופתו נמצאה מאוחר יותר באותו יום כששני קליעים נעוצים בלבו. עד ראייה דיווח לאתר: "ראיתי שני פצעי ירי בגופו והרושם שקיבלתי הוא שהוא חוסל מטווח קצר באמצעות אקדח". מפקד המשטרה המקומית אמר כי שני בני אדם רכובים על אופנוע היו מעורבים בהתנקשות.

לקריאה נוספת
דיווח: חוסל מפקד לוחמת הסייבר של איראן
אירן: "סיכלנו מזימה להתנקש במדעני הגרעין שלנו"
"סוכני מוסד הם שחיסלו את מדעני הגרעין באירן"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully