וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: גרם לחברתו לבלוע חומצה כשסירבה להינשא לו

נערה בת 17 נמצאה במצב אנוש על ידי נהג ריקשה במומביי מיד לאחר שבן זוגה לשעבר תקף אותה, משום שסירבה להצעת הנישואים שלו. תקיפות באמצעות חומצה במגמת עלייה במדינה

סהרדה רמצ'נדרה קסלקה, בת 17, אושפזה בתחילת השבוע במצב אנוש בבית חולים במומביי לאחר שבן זוגה לשעבר תקף אותה והכריח אותה לשתות חומצה, בעקבות סירובה להצעת הנישואים שלו.

למרות שהזוג נפרד כבר לפני כמה חודשים, סהרדה הסכימה להצטרף לבן זוגה לשעבר, ג'יטנדרה סקפאל, בן 21, לטיול קצר בחוף ים סמוך לעיר, במהלכה ביקש את ידה. "כשהיא סירבה, הוא אחז בפיה וניסה להכריח אותה לשתות את החומצה", סיפר גורם במשטרה המקומית לטיימס הבריטי. היא בלעה רק חלק מהנוזל, וסבלה מכוויות לאחר ששארית הנוזל נשפכה על פניה. הגורם מסר כי כתב אישום הוגש נגד סקפאל בגין ניסיון לרצח.

נהג ריקשה שחזה במתרחש התערב והציל את סהרדה. היא מטופלת כעת ביחידה לטיפול נמרץ בבית חולים בעיר. לדברי הצוות הרפואי, הפציעות מהן היא סובלת הן רציניות, אך לא נשקפת סכנה לחייה.

אלימות נגד נשים באמצעות חומצה, אשר זמינה כחומר ניקוי, נמצאת במגמת עלייה בהודו. פעיל נגד תקיפות באמצעות חומצה העריך כי בין שלוש לארבע תקיפות שכאלו דווחו בכלי התקשורת בהודו מדי שבוע בתקופה האחרונה, אך מקרים רבים נוספים אינם מדווחים.

בית המשפט העליון בהודו העביר חוק בפברואר, לפיו תקיפה באמצעות חומצה היא עבירה פלילית שהעונש עליה הוא מאסר של עשר שנים לכל הפחות. החוק באפגניסטאן ובבנגלדש השכנות מכיר בתקיפה באמצעות חומצה כעבירה פלילית, ופקיסטן שוקלת חקיקה נוספת להחמרת העונש.

לקריאה נוספת:
חצי מיליון שקל פיצויים למשפחת ילד ששתה חומצה
טנזניה: שייח נעצר בחשד לתקיפת בריטיות בחומצה
ריקוד מושחת: מזימות אלימות בתיאטרון היוקרתי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully