וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי מיליון שקל פיצויים למשפחת ילד ששתה חומצה

גלעד גרוסמן

10.9.2013 / 15:17

בעקבות תביעה שהגישה משפחתו של בן 5 ששתה את החומר הרעיל בבית חברו ונותר נכה, חברת הביטוח "כלל" תשלם להם פיצויים בהתאם להסכם לפיו ילדי רמת גן מבוטחים 24 שעות ביממה

חברת הביטוח "כלל" תשלם כחצי מיליון שקל פיצויים לבני משפחתו של ילד בן חמש, לאחר שלפני כשנתיים שתה מבקבוק שהכיל חומצה בעת ששהה אצל שכניו. הפיצויים שולמו מכיוון שכל ילד שנמצא במסגרת של גן או בית ספר נהנה מביטוח תאונות במשך 24 שעות, גם מחוץ למסגרת הלימודית.

על פי כתב התביעה שהוגש לבית משפט השלום בתל אביב, באמצעות עורך הדין כרמי בוסתנאי, בדצמבר 2011 שהה הפעוט, אז תלמיד גן ברמת גן, אצל אחד משכניו. הוא שתה מבקבוק שהיה במקרר, שהכיל נוזל שנראה כמשקה. בדיעבד התברר שהבקבוק הכיל חומר ניקוי או חומצה.

הילד, נטען בתביעה, החל לחוש צריבה חריפה בפה ופונה בדחיפות לבית החולים תל השומר, שם אובחן כסובל מבצקת ניכרת בשפה ובלשון. הוא סבל מבעיות נשימה ואושפז במחלקה לטיפול נמרץ ילדים. בבדיקה במהלך אשפוזו נמצא כי הוא סובל מכיבים לאורך כל הוושט. כתוצאה מהכוויות, נאלץ הילד לאכול רק מזון רך או מרוסק. מומחה שבדק אותו קבע כי הוא יצטרך לעבור כל שבועיים ניתוח להרחבת הוושט, וקבע לו 80 אחוזי נכות.

על פי הפוליסה שנחתמה עם חברת "כלל", אשר מבטחת את ילדי רמת גן, החברה התחייבה לפצות כל תלמיד שנגרם לו נזק גופני בתאונה שאירעה במקום כלשהו, גם מחוץ לגן, בכל שעה ביום, בין שהתאונה נגרמה מפעילות במסגרת החינוכית ובין אם לאו. לאחרונה הגיעו הצדדים להסכם, לפיו תשלם החברה 533 אלף שקל לילד.

לקריאה נוספת:
גופת הילד הושחתה על ידי חולדות – משפחתו תפוצה
המדינה תפצה את אחיו של דודו טופז ברבע מיליון שקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully