וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקר למוות את אשתו כי לגלגה על גודל איבר מינו

במהלך ויכוח בין בני זוג מליברפול, שהתחיל עקב רצונה של האשה להתגרש, היא שאלה את בעלה מי ייקח אותו עם הרטבותיו במיטה ו"גבריותו" הקטנה. בזעמו, נטל הבעל סכין ודקר אותה

תושב ליברפול דקר למוות את אשתו לאחר שלעגה לו על אורכו של איבר מינו. הרצח אירע אמנם ב-28 בנובמבר 2012, אך הסיבה שהביאה את ג'ון קלינטון לתקוף בברוטאליות את פאולה, בת זוגו ב-24 השנים שקדמו לתקרית, נחשפה בימים האחרונים במהלך המשפט שעדיין מתנהל בעניינו.

קלינטון בן ה-52, ניסה להתאבד לאחר שדקר את אשתו כשחתך את פרקי כף ידו ושיסף את גרונו, אך ניסיון זה לא צלח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רצתה להתגרש מבעלה עקב הרגלי השתייה שלו. פאולה קלינטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בליל הרצח, הגיע קלינטון לביתו לאחר ששתה 10 כוסות בירה בפאב המקומי ושמע את אשתו משוחחת בטלפון עם יועץ משפטי אודות האפשרות להתגרש מבעלה. פאולה קלינטון הביעה בחודשים לפני מותה את חוסר שביעות רצונה מהרגלי השתייה המגונים של בעלה, אשר נהג בסיום יום העבודה שלו כשותף בחברה לייצור בטון, לעבור בפאב ולשתות לשוכרה. ביום בו נרצחה, ביקרה קלינטון בלשכת סיוע משפטי בכדי לדון בהליך הגירושים הצפוי לה, ולאחר מותה נמצאו בביתה המסמכים אשר קיבלה מעובדי הלשכה כשהם מגואלים בדמה ובדמו של בעלה.

לפי עדותו של קלינטון בבית המשפט, בעיצומו של הוויכוח העז שהתפתח בינו לבין אשתו עקב שיחת הטלפון שלה היה עד, היא שאלה אותו מי ידאג לו עם ההרטבות במיטה ועם "הגבריות" הקטנה שלו. בתגובה, נטל קלינטון סכין מהמטבח ודקר את אשתו פעמים רבות בגבה, בידיה ובעינה. פאולה עוד הספיקה לדדות מחוץ לבית, שם קרסה ומתה בטרם הספיקו כוחות ההצלה להגיע.

אילוסטרציה. ShutterStock
עצם העובדה שהלך למטבח ונטל את הסכין, מעידה על כך שלא היה במצב של אי שפיות/ShutterStock

טענת ההגנה של קלינטון במשפטו הינה שפעל בחוסר שפיות, לאחר ש"איבד את זה" כששמע את התגרויותיה של אשתו. בתגובה טוענת התביעה שקלינטון שלט במעשיו וכראייה לכך, הלך למטבח, שלף סכין מהמגירה וחזר כדי לדקור את המנוחה.

לקריאה נוספת:
מטורף: תושב מיאמי פרסם בפייסבוק כי רצח את אשתו
אחרי שני עשורים: פוענח רצח ילדה שנמצאה בצידנית
צפו: רדפו אחר נהג שפגע בחברם - והיכו אותו מול בתו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully