וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: רדפו אחר נהג שפגע בחברם - והיכו אותו מול בתו

חברי כנופיית אופנוענים תקפה נהג רכב מניו יורק שפגע באחד מחבריהם בכביש מהיר, ושברו את רגלו לעיני בתו. 16 עצורים, 55 אופנועים מוחרמים, וסרטון אחד שצבר 4 מיליון צפיות

צילום: צילומי חובבים, עריכה: יאיר דניאל

כנופיית אופנוענים תקפה נהג רכב ריינג' רובר ושברה את רגלו ביום ראשון, אחרי שפגע באחד מהם בכביש מהיר במנהטן, ניו יורק. מהמשטרה נמסר לרשת סי-אן-אן כי הפגיעה ברוכב האופנוע "הייתה תאונה". אשתו של הנהג ובתו היו גם הן ברכב בזמן התאונה, אך לא נפגעו. המקרה תועד במצלמה שהייתה מחוברת לקסדה שחבש אחד מחברי הכנופיה, והסרטון שהועלה לאתר יו-טיוב זכה ליותר מארבע מיליון צפיות.

לאחר שהנהג עצר בצד הדרך כדי לבדוק את מצבו של רוכב האופנוע שבו פגע, הקיפו חברי הכנופיה, המכונה "הוליווד סטאנטס" (Hollywood Stuntz), את רכב השטח והחלו לחבוט בו בחוזקה ולירוק על הצמיגים. הנהג ניסה להימלט מהמקום, ופגע בשלושה אופנוענים נוספים. האירוע הפך למרדף שנמשך חמש דקות, בסופו נאלץ הנהג לעצור בגלל נזק שנגרם לצמיגים. לאחר שעצר, הקיפו חברי הכנופיה את הנהג והחלו להכות אותו ושברו את רגלו.

אחד מרוכבי האופנוע שנפגעו נעצר וכמה אישומים עומדים תלויים נגדו, כולל נהיגה מסוכנת וסיכון קטינה. 15 רוכבי אופנוע נוספים נעצרו אחרי התקרית וכוחות המשטרה החרימו 55 אופנועים והוציאו 68 צווי זימון הקשורים לפרשה. הרשויות טרם חשפו את זהות הנהג, וכעת מנסים לקבוע, על בסיס צילום וידאו של המקרה, אם יש להגיש כתבי אישום נוספים.

לקריאה נוספת
רוכב אופנוע נהרג בהתנגשות עם רכב פרטי בצפון
המשטרה חושפת: כך נראה מרדף אופנועים בחדרה
חשד: רוכב אופנוע דרס שוטר שסימן לו לעצור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully