וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב אופנוע נהרג בהתנגשות עם רכב פרטי בצפון

קובי מנדל

18.9.2013 / 6:28

ההרוג, תושב הצפון בשנות ה-30 לחייו, מצא את מותו לאחר שהתנגש חזיתית במכונית הפרטית. נהג המכונית ונוסע נוסף נפצעו באורח קל. כלי הרכב והאופנוע עלו באש

קוסאי גנאיים בן 32 מסכנין, רוכב אופנוע, נהרג הבוקר (רביעי) בהתנגשות חזיתית עם כלי רכב פרטי בצומת כאוכב על כביש 784, דרומית לכרמיאל. נהג המכונית ונוסע נוסף שהיה עמו נפצעו באורח קל ופונו על ידי צוותים של מגן דוד אדום לבית החולים רמב"ם בחיפה. כלי הרכב והאופנוע עלו באש. חוקרי אגף התנועה של המחוז הצפוני פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

ביום שני נהרגו דבי שמיאל, בת 48 ממושב שריגים, ורובין אברהם, בן 60 מאופקים, בתאונת דרכים בין שני כלי רכב בכביש 38, סמוך ליישובים גבעת ישעיהו ונחושה דרומית לבית שמש. מעוצמת הפגיעה, עלה אחד מכלי הרכב על גדר הבטיחות שבצד הכביש. צוותי מגן דוד אדום ואיחוד הצלה שהגיעו לזירת התאונה דיווחו כי נהגי שתי המכוניות נלכדו בכלי הרכב. הם נאלצו לקבוע את מותם של השניים ופעלו לחילוץ הגופות. לא היו נוסעים נוספים בכלי הרכב.

באותו היום נהרג גם ילד בן 12 בהתהפכות מכונית בקטע הכביש שבין הכפר פסוטה ליישוב אלקוש שבגליל המערבי. מחקירה ראשונית עלה כי מדובר באם אשר נסעה עם שני ילדיה ואיבדה שליטה על הרכב. בהתהפכות נהרג אחד הילדים. האם והבן השני נפצעו באורח קל ופונו על ידי צוותים של מגן דוד אדום לבית החולים בנהריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully