וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטורף: תושב מיאמי פרסם בפייסבוק כי רצח את אשתו

חבריו בפייסבוק של דרק מדינה לא האמינו למראה עיניהם - לא רק שמדינה התוודה כי רצח את אשתו, הוא הוסיף גם תמונה של גופתה הירויה מוטלת על רצפת ביתם. הוא נעצר לחקירה

הרשת החברתית פייסבוק יצרה סטנדרטים ואפיקים חדשים לגמרי של שיתוף חברתי ועדכון על הנעשה בחייו של האדם. אך, נראה כי השיתוף מהסוג הבא חורג מכל מה שהכרנו עד כה. דרק מדינה, אזרח אמריקני ותושב מיאמי, פרסם אתמול (חמישי) סטטוס בפייסבוק המלווה בתמונה בו הוא מתוודה על כך שרצח את אשתו ג'ניפר אלונסו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הסטטוס בעמוד הפייסבוק של מדינה/מערכת וואלה, צילום מסך

אתמול, אחר הצהריים, כתב מדינה את הסטטוס החריג ביותר והמזעזע הבא: "אני צפוי ללכת לכלא או לעונש מוות על כך שרצחתי את אשתי. אני אוהב אתכם חברים, אני מתגעגע אליכם חברים. שמרו על עצמכם אנשי פייסבוק, אתם תראו אותי בחדשות. אשתי הכתה אותי ואני לא מוכן להתמודד יותר עם ההתעללות, אז עשיתי את מה שעשיתי. אני מקווה שאתם מבינים אותי".

מיד לאחר שפרסם את הסטטוס הנ"ל, העלה לרשת מדינה תמונה קשה לצפייה, בה נראית אשתו מוטלת על רצפת מטבח ביתם כשהיא ללא רוח חיים וכתמי דם על גופה. הכיתוב בראש התמונה שצירף מדינה היה "נוחי על משכבך בשלום (RIP) ג'ניפר אלונסו". חבריו בפייסבוק התקשו להבין האם הסטטוס והתמונה שהעלה מדינה אכן אמיתיים ורציניים ושאלו אותו שאלות כגון "מה?" ו"מה קרה?".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
התמונה הקשה שהעלה מדינה/מערכת וואלה, צילום מסך

לפי ה"ניו יורק מגזין", משטרת מיאמי אישרה את מותה של אלונסו ואכן מצאה את גופתה מוטלת על רצפת ביתם של הזוג. כמו כן, מדינה הוא זה שדיווח על כך למשטרה כאשר הגיע לתחנה המקומית וסיפר שירה באשתו. עמוד הפייסבוק של מדינה נותר פעיל מספר שעות לאחר עדכוניו המזעזעים, אך כעת הוא כבר הוסר או נחסם. חוקרי משטרת מיאמי עצרו אותו לחקירה. "המניע עדיין לא ברור", טענו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
תמונה של מדינה ואלונסו מתוך עמוד הפייסבוק של הראשון/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully