וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אחרי 45 שנה מצא בפייסבוק את בתו המתה

גבר שחשב שבתו מתה בלידה לפני 45 שנים, פגש אותה לראשונה לאחר שהיא מצאה אותו בפייסבוק, התקשרה אליו ואמרה: מצאתי אותך. אתה אבא שלי". צפו במפגש המרגש

צ'רלס לוזוב מאלבאמה שבארצות הברית זכה להפתעה המרגשת בחייו, כאשר לאחר 45 שנים הוא נפגש עם בתו – שהיה משוכנע שהיא אינה בין החיים. על פי הדיווח של ה"האפטינגטון פוסט", כאשר אשתו של לוזוב, סטלה, הייתה בהריון לפני כמעט 50 שנים, החליט הזוג להפרד. לאחר חודשיים הם חזרו זה לזו, אולם סטלה סיפרה לצ'רלס כי התינוקת שנולדה בתקופה הזו מתה במהלך הלידה, כשלמעשה היא מסרה אותה לאימוץ. סטלה שמרה על סודה עד יום מותה ב-2003.

בחודש דצמבר האחרון הבת, קרי אברקמובי, שחיפשה את הוריה הביולוגים במשך כל חייה, הצליחה לאתר את אביה בזכות חיפושים במסמכי האימוץ ובפייסבוק. היא פנתה קודם לאחיה דרך הרשת החברתית וכתבה לו "היי. אני חושבת שאני אחותך". לאחר מכן היא התקשרה לאביה. "התקשרתי אליו ואמרתי לו "מצאתי אותך. אתה אבא שלי", היא סיפרה לתקשורת. צ'רס מצידו אמר כי לא ידע כלל מי מדברת איתו והתקשה להאמין כי אשתו הסתירה ממנו את המידע.

ביום חמישי בשבוע שעבר היא נפגשה לראשונה עם משפחתה הביולוגית ומיד לאחר מכן מיהרה לכתוב על הפגישה בעמוד הפייסבוק שלה: "גיליתי שיש לי משפחה שלמה שלא הכרתי. בורכתי בהורים מאמצים נפלאים ואני רוצה להודות לאלוהים שעזר לי למצוא את משפחתי הביולוגית". גם האב צ'רלס התקשה להסתיר את ההתרגשת ואמר לרשת החדשות המקומית: "היינו בנפרד במשך 45 שנים וסוף סוף נפגשנו. זו מתנה משמיים".

צפו במפגש המרגש

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully