וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 ימים לבחירות: "סגן ראש העיר פתח תקווה הותקף"

16.10.2013 / 18:04

לאחר שהשבוע השחיתו אלמונים רכב של של פעיל במטה ראש העיר אורי אוהד, טען איתי שונשיין שהותקף בידי פעילי סיעת "ביחד" המתחרה, שמנגד טענו: "הוא מנסה לעוות את המציאות"

צילום: מצלמות אבטחה, עריכה: יאיר דניאל

צפו: אלמונים השחיתו את רכבו של סגן ראש העיר, ראשון

נמשכת האלימות בבחירות המקומיות בפתח תקווה: לאחר שביום ראשון האחרון השחיתו רעולי פנים מכונית של פעיל במטהו של ראש העיר אורי אוהד, טען היום (רביעי) סגן ראש העיר, איתי שונשיין, כי הותקף על ידי פעילים של סיעת "ביחד" המתחרה. מנגד, בסיעה טענו כי שונשיין הוא שתקף ראשון.

התקרית אירעה בצומת הרחובות ראשון לציון וגיסין בעיר. לדברי שונשיין, העומד בראש רשימת "עיר צעירה", האירוע התרחש כאשר לכמה מפעילי הסיעה המתחרה על העובדה שהם מדביקים באופן קבוע מודעות על גבי המודעות שהוא מפיץ ברחבי העיר. בעקבות התקיפה הוא פונה לבית החולים בילינסון וקיים חשש לכך שהוא סובל משבר בצלע. לכשייצא מבית החולים, מתכוון שונשיין להגיש תלונה במשטרה.

"ראיתי אותם תולים מודעות על המודעות שלי והערתי להם", שחזר שונשיין. "ביקשתי מהם שיפסיקו להשחית את המודעות, אך הם המשיכו בשלהם. לאחר מכן, התחלתי לתעד אותם ואז חמישה מהם תקפו אותי. אחד מהם הכניס לי אגרוף בצלעות, ולאחר מכן גרר אותי לכביש. אני לא מבין איך עושים דבר כזה. אני פעיל שנים רבות בעיר ואין לי בעיה עם אף אחד. אם הם רוצים להתמודד בבקשה, אבל מה זו ההתנהלות האגרסיבית והאלימה הזאת?".

אלא שכעבור זמן קצר פרסמה סיעת "ביחד" הודעה לפיה שונשיין "מנסה לעוות את המציאות". לדבריהם, הוא תקף פעיל מטעם הסיעה, בן 60, שתלה שלטי בחירות בשכונת אם המושבות בעיר. לטענת הסיעה, "סגן ראש העיר לא הסתפק בתקיפת הפעיל, הוא תלש שלטי בחירות של רשימת 'ביחד' ותקף עובר אורח שתיעד במצלמתו את האירוע האלים. לאחר מכן, נכנס שונשיין למכוניתו וברח מהמקום. הפעיל שנפגע בראשו, פונה על ידי אמבולנס של מגן דוד אדום לחדר המיון בבית החולים בילינסון, שם אובחן שהוא סובל מזעזוע מוח". הפעיל שהותקף הגיש תלונה במשטרה לאחר ששוחרר מבית החולים.

כאמור, לא מדובר באירוע האלימות הראשון השבוע בפתח תקווה במסגרת מערכת הבחירות המוניציפליות הסוערת. ביום ראשון האחרון השחיתו רעולי פנים מכונית של פעיל במטהו של ראש העיר פתח תקווה אורי אוהד. הם ניפצו את השמשות והשליכו בקבוק תבערה לפני שברחו מהמקום. בעקבות המקרה, הוגשה תלונה למשטרת פתח תקווה. לא נעצרו חשודים במעשה, אולם בעדותם מסרו מקורביו של אוהד כי החשד המרכזי הוא שמדובר בפעילים מטעם אחד המתמודדים היריבים, המנסים לפגוע בסיכוייו של אוהד להיבחר.

לפניות לכתב: sben72@walla.com

עוד בנושא הבחירות המקומיות:
הלחץ עולה: הבחירות המקומיות הופכות "מלוכלכות"
הבחירות בפתח תקווה: הסופר, ראש העיר ואשת הפיתוי
"ברקת ישר אך שתלטן, ליאון בובה של ליברמן ודרעי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully