וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחירות בפתח תקווה: הסופר, ראש העיר ואשת הפיתוי

גלעד גרוסמן

10.10.2013 / 11:05

פחות משבועיים לפני הבחירות הגיש ראש העיר אורי אוהד, תביעה נגד מחבר ספר המגולל שורה של פרשיות סוערות שבהן מעורבים לכאורה אוהד, גרושתו ואמו השופטת. "כמו סדרת מתח"

על רקע הבחירות המוניציפליות הסוערות בפתח תקווה, הגיש שלשום (שלישי) ראש העיר אורי אוהד תביעת לשון הרע בעקבות ספר שפורסם לאחרונה בשם "הצד האפל של משפחת אוהד", המתאר שורה של פרשיות חמורות לכאורה, בהן מעורבים אוהד ואחרים. אוהד מכחיש בתוקף את הנטען בספר, וטוען כי מדובר בעלילת דם ובניסיון לפגוע בו פוליטית. באופן חריג הצטרפה לתביעה גם אמו של ראש העיר, שופטת בית המשפט המחוזי בלוד, נגה אוהד, שגם כלפיה מועלות טענות חמורות בספר. בנוסף, השופטת בדימוס שרה פריש ושותפה למשרד עורכי דין אהרון שפרבר הגישו קובלנה פלילית נגד מחבר הספר.

הספר, שהופץ בשבועות האחרונים בעיר, חובר על ידי אלירן היקרי. בין אוהד להיקרי היכרות ממושכת, שבמהלכה עבד היקרי בחברת התקשורת של אשתו לשעבר של אוהד, סיגל. ואולם, בשלב מסוים היחסים בין השניים עלו על שרטון. על פי התביעה, שהוגשה לבית משפט השלום בתל אביב באמצעות עו"ד שחר סקברר ועו"ד נמרוד גרון, הדבר נבע מרומן בין היקרי לבין סיגל אוהד. לטענת אוהד, סיומו של הרומן הוביל לשורה של תלונות במשטרה ותביעות משפטיות מצדו של היקרי.

עריית פתח תקווה. יותם רונן
היצרים גועשים פחות משבועיים לפני הבחירות. עיריית פתח תקווה/יותם רונן

על פי התביעה, היקרי הגיש בעבר תלונה במשטרה על כך שסיגל אוהד הטרידה אותו מינית, תלונה שנסגרה. מנגד, גם בני הזוג אוהד הגישו תלונות במשטרה נגד היקרי, שנסגרו. עוד נטען בתביעה כי היקרי הגיש בקשה לצו מניעה נגד אוהד, בטענה שזה איים עליו. הבקשה נדחתה, כאשר השופטת שדנה בבקשה כתבה כי היקרי "אחוז בדמיון שווא, ובפנטזיה שכל מערכת המשפט מתייצבת לימינה של השופטת על מנת להתנכל לו".

לאחרונה הגיש היקרי תביעה לבית משפט השלום בתל אביב בגובה חצי מיליון שקל נגד אורי וסיגל אוהד ונגד השופטת אוהד, שלטענתו קשרו נגדו לאחר שהחברת התקשורת של סיגל פשטה את הרגל. לטענתו, השלושה רשמו מניות של חברת התקשורת של סיגל על שמו במרמה, וזאת כדי לגרום לו לשאת בתשלום חובותיה. לטענתו, מעשיהם גרמו לפגיעה קשה בחייו ובשמו הטוב. פרקליטיו של אוהד הודיעו כי בכוונתם לבקש לדחות את התביעה על הסף.

לפני כמה שבועות פרסם היקרי את ספרו על בני משפחת אוהד. בתביעה שהגיש אוהד נטען כי הספר מהווה "עלילת דם", שמאחוריה עומדים גורמים פוליטיים או כלכליים המתנגדים לאוהד, וכי פרסומו זמן קצר לפני הבחירות נועד אך ורק לפגוע בסיכויו להיבחר לראשות העיר. הספר מתאר התנהלות פלילית חמורה מאוד לכאורה, מצד בני הזוג אוהד, וכן מצד השופטת אוהד.

"תיאורים כמו במאפיה האיטלקית"

בין השאר, נטען כי אוהד שלח את אשתו להטריד מינית את היקרי, וכי השניים התנכלו אליו. הספר אף טוען לקשרים בין אוהד לעולם התחתון, לאלימות במשפחה ולניסיון שלו ושל חבר מועצה נוסף "לתפור" תיק הטרדה מינית לראש העיר הקודם איציק אוחיון. הספר אף מייחס לשופטת אוהד קבלת שוחד. בספר נכתב כי אורי אוהד היה חייב 300 אלף שקל ל"עבריין מוכר", אולם כשזה בא לדרוש את הכסף, הוא התקשר לאמו, ולאחר שזו שוחחה עם העבריין, האחרון שילם כסף לאוהד והלך. לטענת היקרי, סיגל אוהד סיפרה לו כי השופטת אוהד דנה באותו זמן בתיק של בן משפחתו של העבריין.

"הדברים כה מופרכים ודמיוניים, שכאילו נלקחו מתוך סדרת מתח של מאפיה איטלקית", נכתב בתביעה. "מדובר בפרשיות המצוצות מן האצבע, שאין בהן ולו בדל של אמת או קשר למציאות, וכי הדברים הומצאו בכוונת זדון, ממוחו הקודח של הנתבע בכוונה לפגוע בתובעים". לטענת בני משפחת אוהד, חלק מהפרשיות כבר נחקרו ונדחו על ידי המשטרה. עוד נכתב בתביעה, כי הספר סוקר בעיתונות המקומית בפתח תקווה, והופץ ביותר מ-7,000 כתובות דואר אלקטרוני.

"לא יכולתי לשקוט על שמריי בשעה שאלירן היקרי ומתחריי משתמשים בסילופים חסרי שחר ובדברי נאצה אלימים במטרה לפגוע אישית בי ובמשפחתי באופן השפל ביותר", אמר אורי אוהד השבוע. "הספר בושל על ידי אדם בעל יצר נקמה עז ובין מתחריי שלוחי הרסן שטביעות אצבעותיהם ניכרות על פני כל הספר. למען עירי, פתח תקווה ולמען משפחתי אני דורש שהאמת תצא לאור והעבריינים יבואו על עונשם הכבד. הציבור חכם מלהאמין לדברי הסרק ההזויים של יריביי אשר חצו כל קו אדום ולא בחלו בפגיעה במשפחתי כדי להגשים את ייצרם הפוליטי הבלתי נשלט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

"תיבת פנדורה מלאת שרצים ושחיתויות"

בנוסף, בשבוע שעבר הגישו שופטת בית משפט השלום לשעבר שרה פריש ושותפה למשרד עורכי הדין אהרון שפרבר קובלנה פלילית נגד היקרי, בה הם טוענים כי בספר פרסומים המהווים לשון הרע. זאת, לאחר שהיקרי פרסם בין השאר כי בין שפרבר לשופטת אוהד היו יחסים בעייתיים, וכי השופטת פריש דחפה את מינויה של השופטת אוהד למחוזי, וכי הקשרים בין השתיים אפשרו לאורי אוהד להתקבל ללימודי משפטים בלי שעמד בדרישות הסף. כמו כן נטען כי אוהד לחץ למינוי משרד פריש-שרבר ליועצים משפטיים חיצוניים של העירייה, וכי קיבל מהמשרד "עמלת תיווך" חודשית. השניים מכחישים את כל הטענות, ומבהירים כי מונו ליועצים של העירייה שנתיים לפני שאוהד נבחר להיות חבר מועצה.

"התביעה היא נדבך נוסף במסכת ההתעללות והאיומים נגדי, במטרה נואשת למנוע את חשיפת האמת המרה אודות התנהלותם חסרת הרסן של אורי ונגה אוהד, וניסיון נואש לטהר את שמם או להסיט את תשומת הלב מהאשמות החמורות שתלויות כנגדם ערב הבחירות", אמר היקרי בתגובה. "זהו ניסיון עלוב ונואש של אנשים שמתאמצים לנסות ולהיאחז בקרנות המזבח ממש, על מנת לנסות ולהציל את עורם מין התיעוד המפורט, המגובה באין סוף מסמכים, עדויות והקלטות".

לדבריו, במשך כשנתיים הוא עבר שבעה מדורי גיהינום, שבהם חווה הטרדה קשה, איומים, וסחיטה באיומים בהיקף של מיליוני שקלים. הוא הוסיף כי הוא מאושר ושמח שהתביעה הוגשה ועל כך שסוף סוף תהיה לו הזדמנות לחשוף את "תיבת הפנדורה מלאת השרצים והשחיתויות של אנשים אלו". עוד אמר היקרי: "בבית המשפט יתאפשר לי להציג ראיות ומסמכים נוספים אותם לא ניתן היה להציג בספר וטרם נחשפו לעיני הציבור, אשר יזעזעו את ציבור התושבים בפתח תקווה".

הבחירות המקומיות - כותרות נוספות:
החרדית שעותרת לבג"ץ נגד הדרת נשים במפלגות חרדיות
האם בחדרה הסקר ברדיו המקומי יכריע גורלות?
יחימוביץ' תומכת בברקת: "ליאון - משרתם של מושחתים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully