וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלחץ עולה: הבחירות המקומיות הופכות "מלוכלכות"

מועמדים וראשי ערים נאלצים להתמודד לא רק עם הקמפיין לבחירות אלא גם עם הצד הפלילי שלהן. מודעות אבל מפוברקות נתלו בלוד, ומכוניתו של פעיל במטה ראש העיר פתח תקווה הוצתה

צילום: מצלמות אבטחה, עריכה: יאיר דניאל

הלחץ לקראת הבחירות המקומיות הקרבות עולה, ועמו גם התופעות המכוערות הנלוות. שורת מתמודדים, מקורבים וראשי ערים מכהנים "זכו" באחרונה לספוג את חמתם של אלמונים שפגעו ברכושם.

באחד המקרים, אמש (ראשון), השחיתו רעולי פנים את מכוניתו של פעיל במטה ראש העיר פתח תקווה אורי אוהד. הם ניפצו את השמשות והשליכו בקבוק תבערה לפני שברחו מהמקום. בעקבות המקרה, הוגשה תלונה למשטרת פתח תקווה. לא נעצרו חשודים במעשה, אולם בעדותם מסרו מקורביו של אוהד כי החשד המרכזי הוא שמדובר בפעילים מטעם אחד המתמודדים היריבים, המנסים לפגוע בסיכוייו של אוהד להיבחר בשנית לראשות העיר.

לא מדובר ב"צרות" היחידות של אוהד. לפני ימים ספורים הוא הגיש תביעת דיבה בגובה 1.2 מיליון שקלים נגד ידידו ועוזרו לשעבר, אלירן היקרי, שפרסם ספר בשם "הצד האפל של משפחת אוהד". הספר מתאר שורה של פרשיות חמורות לכאורה, בהן מעורבים אוהד ואחרים. אוהד הכחיש בתוקף את הנטען בספר, וטען כי מדובר בעלילת דם ובניסיון לפגוע בו פוליטית. לתביעה הצטרפת גם אמו של ראש העיר, שופטת בית המשפט המחוזי בלוד נגה אוהד, שגם כלפיה מועלות טענות חמורות בספר. בנוסף, השופטת בדימוס שרה פריש ושותפה למשרד עורכי דין אהרון שפרבר, הגישו קובלנה פלילית נגד מחבר הספר.

"לחמם את מערכת הבחירות"

לא רק בפתח תקווה נרשמו תקריות לא נעימות. במהלך הלילה תלו אלמונים בלוד מודעות אבל, בהן מתנוסס שמו של חבר הכנסת לשעבר והמתמודד לראשות העיר לוד יורם מרציאנו.

על המודעה המפוברקת חתומים "תושבים למען לוד", שם המשמשת גם את החותמים על מודעות נוספות בעיתונות המקומית נגד מרציאנו. "אני מתכוון להגיש תלונה למשטרה בעניין זה", אמר הבוקר מרציאנו, שטען כי אלו שעומדים מאחורי המעשה "יעשו כל דבר כדי לחמם את מערכת הבחירות ולהצית אש ברחוב".

לפני כשבוע היה זה ראש העיר ראשון לציון שהיה יעד לתקיפה. אלמונים חיבלו במכוניתו של דב צור בעת שהיה במסעדה באזור התעשייה בעיר. לבנה הושלכה לעבר המכונית החונה הריקה, ואחת השמשות נופצה. צור זיהה את ההשחתה כשיצא מהמסעדה. המשטרה פתחה בחקירה.

לקריאה נוספת:
”ברקת ישר אך שתלטן, ליאון בובה של ליברמן ודרעי”
הבחירות בפתח תקווה: הסופר, ראש העיר ואשת הפיתוי
האם בחדרה הסקר ברדיו המקומי יכריע גורלות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully