וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד להסתה נגד מרצ ברעננה: "גם רבין התפוגג בסוף"

17.10.2013 / 4:17

חברי סניף המפלגה בעיר הזדעדעו לגלות אמש, דווקא בפתיחת אירועי הזיכרון לראש הממשלה שנרצח, כרזת נאצה חמורה. תמונותיהם סומנו ב-X ולצדם חזיר. תלונה בנושא הוגשה למשטרה

חשד להסתה חמורה במערכת הבחירות המקומיות ברעננה: כרזת נאצה נגד רשימת מרצ בעיר נתלתה אמש (רביעי) בערב פתיחת אירועי הזיכרון ה-18 לרצח ראש הממשלה יצחק רבין. על הכרזה הופיעו תמונותיהם של מתמודדי רשימת מרצ ברשות המקומית, כשהם מסומנים ב- X ולצדם חזיר. מתחת הופיע הכיתוב: "גם רבין התפוגג בסוף! אם תרצו או לא רעננה לא חילונית. תעופו לנו מהעיניים!!!". תלונה בנושא הוגשה במשטרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מדובר בהסתה מסוכנת, העוברת כל גבול חוקי, מוסרי ולגיטימי במערכת בחירות", אמרו בסניף המפלגה בעיר. "מדובר בצעד אחד קטן בלבד לפני אלימות פיזית כלפי פעילי ונבחרי מרצ רעננה. אנו מזועזעים ממידת ההסתה כלפינו, שמקורה בשתיקה הארוכה של מנהיגי הגוש הדתי-חרדי לנוכח מקרים קודמים של הסתה נגד מרצ".

לדבריה של רונית וינטרוב, יו"ר הסניף, "בכל החודש האחרון יש השחתות של השלטים, עם איקסים על הפנים בשחור ועוד הפרעות לקמפיין שלנו. נראה שיש לילות שלמים שעוסקים בהשחתה של הקמפיין". חבר מועצת העיר מטעם המפלגה, שי אבן, הוסיף: "נבהיר זאת בצורה הברורה ביותר. אנחנו לא-מפחדים. נמשיך להיאבק למען עיר חופשית ונגד כפייה דתית והדרת נשים. לא ירתיעו אותנו. כנאמר במקורות: ככל שיענוהו כן ירבה ויפרוץ".

עוד על הבחירות המקומיות:
הלחץ עולה: הבחירות המקומיות הופכות "מלוכלכות"
"ברקת ישר אך שתלטן, ליאון בובה של ליברמן ודרעי"
בג"ץ "רומז" לראשי הערים שהודחו לא להתמודד שוב

לפניות לכתב שבתי בנדט: sben72@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully