וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפשע השתלם: אנסו צעירה - ונענשו בכיסוח דשא

תושבי קניה זועמים לאחר ששלושה גברים שאנסו באכזריות צעירה בכפר במערב המדינה והשליכו אותה לבור שופכין לאחר מכן נענשו בצורה לא הולמת. קורבן התקיפה: "רוצה שהצדק ייעשה"

קניה סוערת: תושבי המדינה האפריקנית זועמים לאחר ששלושה גברים, שהואשמו באונס קבוצתי של צעירה והשלכתה לאחר מכן לבור שופכין בכפר במערב המדינה, לא נעצרו או הועמדו לדין כמקובל, אלא קיבלו עונש קל במיוחד ולא הולם, בלשון המעטה, את חומרת מעשיהם - גזימת דשא. השלושה התקיפו את הנערה בת ה-16 בעת ששבה מהלווייתה של סבתה. הם הפתיעו אותה באמצע הרחוב, השתלטו עליה בברוטאליות, וביצעו בה את זממם. הנערה המסכנה אף שברה את גבה במהלך התקרית האלימה, וכעת היא נאלצת להתנייד באמצעות כיסא גלגלים. מששמעו כמה מתושבי הכפר אודות האירוע, הם לקחו את התוקפים לתחנת המשטרה והסגירו אותם בפני החוקרים.

אולם, כאמור, בהחלטה תמוהה החליטו אנשי רשויות החוק במקום לא לעצור את התוקפים האלימים ולהעמידם למשפט, כי אם רק לפטור אותם בביצוע המטלה השולית. "השלושה רק צוו לגזום דשא מסביב לתחנת המשטרה, ויצאו לחופשי לאחר מכן", אמרה בזעם אימה של קורבן התקיפה. גם הנערה עצמה הגיבה, והבהירה לכלי התקשורת במדינה כי "אני רוצה שהתוקפים שלי ייעצרו וייענשו". לדבריה, "המשאלה שלי היא לראות את הצדק נעשה".

המשטרה טרם הגיבה לטענות שעלו מצד הציבור לעונש הקל במיוחד שהשיתו אנשיה על שלושת התוקפים. כעת נותר רק לקוות כי הזעם הציבורי יעשה את שלו, ורשויות החוק במדינה יתעשתו ויטילו על האנסים את העונש המגיע להם.

לקריאה נוספת:
שוב אונס קבוצתי בהודו: צלמת נאנסה ליד פסי רכבת
הודו: ארבעה מורשעים באונס קבוצתי נידונו למוות
פרקליט האנסים בהודו: "הייתי שורף את הנערה בחיים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully