וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ישראלים הקימו רשת שסחטה באיומים ברומניה

על פי דיווחים ברומניה, רשת של מעל עשרה עבריינים, חלקם ממוצא ישראלי, נעצרה בחשד לסחיטה והפעלת איומים. אחת ממטרות הסחיטה של הרשת הייתה אנשי עסקים ישראלים

פרשת שחיתות ישראלית-רומנית: אתר החדשות הרומני "אדברול" חשף אמש (שלישי) כי רשת של למעלה מעשרה עבריינים, חלקם ממוצא ישראלי נעצרה בחשד לסחיטה והפעלת איומים. על פי הדיווח, מנתח פלסטי מוכר שילם לקבוצה כדי שיגבו בעבורו כספים שהלווה. העצורים חשודים גם באיומים ושימוש בנשק חם.

עוד צוין, כי אחת ממטרות הסחיטה של הרשת הייתה אנשי עסקים ישראלים. אחת מדרכי פעולתם של החשודים הייתה ביצוע עסקאות עם אנשי עסקים ודרישה לאחוזים מהעסקה באלימות ובאיומים. באחת העסקאות בגובה של 900 אלף יורו, לקחו לעצמם 93 אלף יורו. במקרים אחרים כלאו אותם וביקשו כופר כדי לשחרר אותם. הם נעצרו בתום חקירה על ידי חוקרי המשטרה ברומניה.

לפי גורמים משפטיים המצוטטים בדיווח, מספר אזרחים ממוצא ישראלי היו חלק מהקמתה של הרשת, שעסקה בהוצאת כספים באמצעים אלימים. הקבוצה פעלה ביחד עם אנשי העולם התחתון ברומניה. חלק מהקרבנות סירבו לשלם את סכומי הכסף שנדרשו. 15 בני אדם נלקחו אתמול לחקירה וחיפושים בוצעו בדירות ובמשרדים של החשודים.

לקריאה נוספת:
חשד ברומניה: נער ישראלי רצח את אביו במכות פטיש
רומניה: שוחררו הישראלים החשודים שסחרו בביציות
רופא ישראלי בכיר עצור ברומניה: "פעל ללא דופי"

(עדכון ראשון: 23:57)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully