וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד ברומניה: נער ישראלי רצח את אביו במכות פטיש

גלעד גרוסמן

29.5.2013 / 9:59

לפי החשד, הנער בן ה-17, שהתגורר עם משפחתו בבוקרשט בארבע השנים האחרונות, רצח את אביו לפני שבועיים משום שהוא "התעלל בו ובאמו". האב נקבר בארץ, ובנו הושם במעצר ברומניה

נער ישראלי בן 17, שמשפחתו עזבה את הארץ לפני ארבע שנים, עצור בשבועיים האחרונים ברומניה בחשד שרצח את אביו במכות פטיש, מכיוון שזה לכאורה התעלל בו ובאמו.

לפי החשד, לפני כשבועיים, בעת שהאב - שוטר ישראלי לשעבר שנפצע בעת פינוי התנחלות, שהה לבדו בבית המשפחה, הגיע הבן לבית, נכנס לחדר השינה של ההורים והכה אותו באמצעות פטיש. האב ניסה להימלט, אולם הבן רדף אחריו והלם בו פעם נוספת בראשו. האב אושפז בבית חולים מקומי במשך כשבוע עד שמת מפצעיו. בשבוע שעבר הובאה גופתו לקבורה בישראל.

בינתיים, המשטרה הרומנית עצרה את הבן והוא הושם במעצר בבוקרשט, שם מתגוררת המשפחה הישראלית מאז עזבה את הארץ. לפי גורמים ברומניה, אמו של הנער תומכת בו וטוענת כי עשה זאת בעקבות התעללות מצד האב.

לדברי עו"ד מרדכי ציבין, המתמחה בטיפול בישראלים בחו"ל, מדובר בפרשה בה "רב הנסתר על הנגלה". הוא הוסיף כי ישנן "תמיהות עובדתיות רבות", המקשות על המשטרה בחקירה, ובנוסף הבהיר כי הטענה שבגינה הנער ביצע לכאורה את הרצח "אינה קבילה ברומניה ברוב המקרים". עוד הוסיף עו"ד ציבין כי נבדקת גם אפשרות שהנער אינו כשיר לעמוד לדין וכי הוא אינו אחראי למעשיו. גורמים המעורים בפרשה, אישרו כי האב נהג להתעלל פיזית ונפשית באשתו ובבנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully