וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שידל את בתו בת ה-8 לדקור את אמה בסכין

7.10.2013 / 12:56

מחקירת האירוע עולה כי על רקע סכסוך עם פרודתו, התקשר החשוד, תושב צפת בן 40, לדירה שבה היא מתגוררת עם ילדיהם וביקש מבתו לדקור את אמה. המשטרה תבקש להאריך את מעצרו

תושב צפת כבן 40 נעצר הלילה (שני) בחשד כי שידל את בתו בת השמונה לדקור את אמה, פרודתו. על פי התלונה שהוגשה למשטרת צפת לפני כמה ימים, האב התקשר לדירה שבה מתגוררים פרודתו ושני ילדיהם, בני שמונה ושנתיים, וביקש מבתו הבכורה לדקור את אמה, בשנות ה-30 לחייה, באמצעות סכין. הוא הובא הבוקר להארכת מעצרו בבית משפט השלום בקריית שמונה.

סגן ניצב עופר קנטוביץ' מפקד משטרת צפת, סיפר היום לוואלה! חדשות כי מיד אחרי שיחת הטלפון שהתקיימה, שיתפה הבת את אמה בבקשה הלא שגרתית של אביה. "האם סיפרה כי על רקע הסכסוך בינה לבין בעלה והפרידה שבאה בעקבותיו, היו מריבות רבות שלוו לעתים באלימות מצד בעלה, אולם כדי לא לסבך אותו היא נמנעה מלהתלונן נגדו במשטרה", סיפר קנטוביץ'.

לדבריו, "ימים ספורים אחרי שיחת הטלפון שקיים האב עם בתו, היא הבינה שאין לה ברירה וכי היא חייבת להגיש נגדו תלונה. אתמול היא ביקשה מבתה להתקשר לאביה, והפעם השיחה הוקלטה". עוד סיפר קנטוביץ' כי "גם הפעם חזר האב על הבקשה מבתו שזו תדקור את אמה".

אתמול בערב, עם סיום הקלטת שיחת הטלפון, הגישה האם תלונה למשטרה, ושוטרי משטרת צפת הגיעו לביתו של האב ועצרו אותו. סגן ניצב קנטוביץ' מוסיף כי החשוד משתף פעולה עם החוקרים והודה במיוחס לו.

לקריאה נוספת
אם חשודה שהתעללה בבנה הפעוט: "סימני כוויות"
אישום: הכה את בתה הפעוטה של בת זוגו ושבר את רגלה
חשד: "חיפתה" על בן זוגה ששבר את רגלי בתה הפעוטה

  • עוד באותו נושא:
  • צפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully