וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: "חיפתה" על בן זוגה ששבר את רגלי בתה הפעוטה

רמי שני

1.8.2013 / 18:41

בתחילת השבוע נעצרה בת 25 מקריית גת בחשד שתקפה את בתה בת השנה, וגרמה לשברים בגופה. אלא שמאוחר יותר, נעצר בן הזוג בן ה-32 אחרי שהמשטרה סברה כי הוא זה שהתעלל בתינוקת

תפנית משמעותית בחקירת ההתעללות לכאורה בתינוקת מקריית גת: בראשית השבוע נעצרה צעירה בת 25 בחשד שפגעה בבתה בת השנה ואף גרמה לשברים בגופה, אולם היום (חמישי) הותר לפרסום כי הוחלט על ידי המשטרה לעצור את בן זוגה של האישה - אחרי שעלה חשד שהוא זה שלמעשה עומד מאחורי התקיפה המזעזעת.

הסיפור החל בשבוע שעבר, עת הגיעה הצעירה עם התינוקת שלה לבית החולים ברזילי באשקלון, שסבלה משני שברים בעצם השוק ומחבלות נוספות בגופה. אחרי בדיקה של הצוות הרפואי הועברה תלונה למשטרה - שפתחה בחקירת העניין ואף עצרה את האם. היא הכחישה כי פגעה בבתה וטענה כי שהפציעה אירעה לאחר שהחליקה ונפלה כשהתינוקת הייתה בידיה. בינתיים, הפעוטה הועברה להמשך טיפול רשויות הרווחה.

עם זאת, בקרב החוקרים התעורר חשד כי גרסתה אינה אמינה וכי היא לא זו שביצעה את התקיפה – מה שהוביל לכך שבאמצע השבוע נעצר בן זוגה בן ה-32 של הצעירה. במשטרה העלו חשד כי הוא זה שנהג להכות את הפעוטה בכל פעם שבכייה הכעיס אותו. החשדות הועלו נוכח עברו האלים של האיש, שהביא אותו לא פעם למפגשים עם רשויות החוק - ולאור ממצאים שונים שעלו בחקירה שחלקם אף נמצאו על גוף התינוקת.

יצוין כי לא מדובר באביה של הפעוטה, אלא בחברה של האישה, שמכחיש את החשדות נגדו. הוא טען בחקירתו כי כלל לא פגע בילדה, ואולם עם התקדמות החקירה הסתמנו חשדות לפיהם האם מנסה לחפות על בן זוגה. השניים נחקרו לחוד, גרסאותיהם הושוו ונמצא כי הן סותרות לעתים אחת את השנייה. מעצרו של הגבר הוארך עד יום ראשון, ובהמשך ידון בית משפט השלום באשקלון גם בהארכת מעצרה של האם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully