וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: נכלאה בקופסת מתכת כשפחת מין לסוחרי סמים

הנערה בת ה-15, תושבת לוס אנג'לס, הוחזקה במשך 3 ימים בקופסה בחווה מבודדת ליד סקרמנטו. היא הושקתה באמצעות צינור ואולצה לסייע לשני שוביה לעבד את הסמים שגידלו

נערה בת 15 תושבת לוס אנג'לס שהוגדרה כנעדרת הוחזקה במשך שלושה ימים בחודש אפריל בקופסת מתכת בחווה קליפורניה על ידי שני גברים – כך דיווח אתמול (שבת) העיתון "לוס אנג'לס טיימס". על פי הדיווח, השניים התעללו מינית בנערה והכריחו אותה לעבד מריחואנה בחווה מבודדת באזור לייק קאונטי סמוך לסקרמנטו. לדברי התביעה בלוס אנג'לס, השניים, ריאן באלטו ופטריק פרמיין, בני 30 ו-24, נאשמים בסחר סמים, שימוש בקטין לצורך סחר בסמים והחזקת כלי נשק.

בביקור שערכו שוטרים בחווה בסוף חודש אפריל לא נמצא דבר, אולם בעקבות שיחת טלפון שהתקבלה מהנערה למחרת, הצליחה המשטרה לאתרה עם אחד הגברים, פרמיין, בבית מלון בסקרמנטו. בעקבות זאת נעצרו שני הגברים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החווה שבה הוחזקה הקטינה ליד סקרמנטו שבקליפורניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו כן במהלך המעצר תפסו השוטרים שק ובו מריחואנה, סמים רפואיים, קונדומים ובדיקת הריון. בין חפציו של פרמיין נמצאה גם מחברת שבה נכתב טקסט שהוכרחה לכאורה הנערה להקריא לשוטרים בזמן ששוחחה עמם בטלפון. בין השאר טענה הנערה בשיחת הטלפון כי מצבה טוב, אך לאחר שאותרה סיפרה לשוטרים כי בזמן שהוחזקה בקופסה, ניתנו לה מים באמצעות צינור. עוד עולה כי בזמן ההשקיה החוטפים היו מרימים ומטים את הקופסה באוויר בזווית שאפשרה לשטוף את הנערה ולסלק פסולת שהצטברה במתקן הכליאה.

כמו כן סיפרה הנערה לשוטרים כי קיימה יחסי מין בהסכמה עם הגברים, חרף היותה קטינה. בהמשך סיפרה כי שני סוחרי הסמים טענו בפניה כי היא מוחזקת במקום בשל כישוריה בעיבוד המריחואנה. מחקירת האירוע עולה כי בחווה נמצאו צעצועי מין ומתקן עץ לקיבוע הגוף ששימש לקיום יחסי מין סדו-מזוכיסטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully