וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: הכה את בתה הפעוטה של בת זוגו ושבר את רגלה

רמי שני

8.8.2013 / 14:08

הפעוטה בת השנה אושפזה בבית החולים בשתי הזדמנויות שונות, בשל חבלות שנגרמו לה לכאורה על ידי האיש, תושב קריית גת. הפרקליטות ביקשה שיישאר במעצר, בשל עברו האלים

כתב אישום הוגש היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד תושב קריית גת בן 32 בגין התעללות בבתה הפעוטה של בת זוגו ובגרימת חבלות קשות בגופה, לאחר שלכאורה הכה אותה בכמה הזדמנויות ואף שבר את רגלה. בנוסף, מואשם האיש כי ניסה לשבש את החקירה ולהדיח את חברתו למסור עדות שקר.

מכתב האישום עולה כי בשני מקרים שונים הוא הכה את הילדה, בת שנה, והיא נזקקה לאשפוז בגלל חבלות קשות שנגרמו לה. באחד המקרים המתוארים בכתב האישום, האיש הכה את הפעוטה כשנשאר עמה בבית בעת שהאם יצאה לסידורים. על פי כתב האישום הוא גרם לה לחבלת ראש שבגללן היא נזקקה לטיפול רפואי, אושפזה בבית החולים ברזילי באשקלון למשך ארבעה ימים, שבמהלכם גם טופלה במחלקה לטיפול נמרץ.

במקרה השני, לקח הנאשם את הפעוטה לטיול בעיר. במהלך הטיול, ובעוד האיש נמצא לבדו עם התינוקת, הוא הכה אותה, גרם לה לשני שברים ברגלה השמאלית, ולחבלת ראש שכללה חתכים באזור הפה ודימום באוזן. בעקבות כך, הובהלה הילדה שוב לבית החולים, שם רגלה גובסה, והיא אושפזה למשך שבוע. "במעשים אלו, הנאשם, בהיותו בן משפחתה של התינוקת שהינה קטינה חסרת ישע, חבל בה חבלה חמורה שלא כדין", נכתב בכתב האישום.

"הורשע בעבר בתקיפה"

בית החולים דיווח על מצבה של הילדה למשטרה, ובעקבות זאת נעצרה אמה, בת 25, ונחקרה. כעבור כמה ימים, בעקבות הממצאים שהתגלו על גוף הפעוטה, נעצר גם בן זוגה, אז התברר כי הוא ביקש מחברתו לספר כי היא זו שהלכה עם העגלה שממנה נפלה הילדה ורגלה נשברה, וכי לו עצמו אין קשר למקרה.

פרקליטות מחוז הדרום ביקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. מבקשת המעצר עולה כי הוא הורשע בעבר בעבירות שונות, בהן עבירות מין, עבירות אלימות ורכוש ואף ריצה תקופות מאסר שונות. כמו כן, תלוי נגדו עונש מאסר על תנאי למשך תשעה חודשים, לאחר שהורשע בתקיפת אשתו. בפרקליטות גם הביעו חשש כי אם האיש ישוחרר, הוא יהיה בגדר סכנה לציבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully