וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם חשודה שהתעללה בבנה הפעוט: "סימני כוויות"

רמי שני

3.10.2013 / 15:29

האם, צעירה בת 23, נעצרה לאחר שעל גופו של בנה התינוק התגלו סימני אלימות בבית החולים סורוקה בבאר שבע. החקירה איששה את חשד המשטרה, ומעצרה הוארך

צעירה בת 23 נעצרה אתמול (רביעי) בידי המשטרה בעקבות דיווח שהתקבל בעניינה מבית החולים סורוקה בבאר שבע, לפיו ככל הנראה היא נוהגת באלימות כלפי בנה בן השנה ושלושה חודשים, המאושפז בבית החולים. על גופו התגלו סימני אלימות וכוויות.

מהחקירה עלה חשד כי האם מתעללת בבנה, ומעצרה הוארך היום בחמישה ימים בבית משפט השלום בבאר שבע, אף שהיא מכחישה את החשדות נגדה. את הדיווח שהוביל למעצר מסר גורם רווחה בבית החולים סורוקה, שם אושפז הבן. מפרוטוקול הדיון בהארכת המעצר עולה כי האם התעללה בבנה מספר פעמים בעבר. הפעוט הועבר למשפחה אומנת עם שחרורו מבית החולים. ככל הידוע, בן אחר נלקח מהאם לפני מספר שנים מכוח צו משפטי, משום שלא הייתה לה מסוגלות לגדל אותו בשל תנאים כלכליים קשים.

בן אחר נלקח ממנה

לפני כחודשיים הוגש כתב אישום נגד תושב קריית גת, בן 32, בגין התעללות בבתה הפעוטה של בת זוגו ובגרימת חבלות קשות בגופה, לאחר שלכאורה הכה אותה בכמה הזדמנויות ואף שבר את רגלה. בנוסף, הואשם האיש כי ניסה לשבש את החקירה ולהדיח את חברתו למסור עדות שקר.

מכתב האישום עולה כי בשני מקרים שונים הוא הכה את הילדה, בת שנה, והיא נזקקה לאשפוז בגלל חבלות קשות שנגרמו לה. באחד המקרים המתוארים בכתב האישום, האיש הכה את הפעוטה כשנשאר עמה בבית בעת שהאם יצאה לסידורים. על פי כתב האישום הוא גרם לה לחבלת ראש שבגללן היא נזקקה לטיפול רפואי, אושפזה בבית החולים ברזילי באשקלון למשך ארבעה ימים, שבמהלכם גם טופלה במחלקה לטיפול נמרץ.

שבוע קודם לכן, נעצר זוג הורים בשנות השלושים לחייהם מפרדס חנה, בחשד כי פגעו מינית בבתם בת השנתיים. הם נחקרו בחשד שביצעו בילדה מעשה מגונה אחד בתקופה האחרונה. לשניים גם תינוק בן שבעה חודשים.

עוד בנושא
אישום: הכה את בתה הפעוטה של בת זוגו ושבר את רגלה
חשד: "חיפתה" על בן זוגה ששבר את רגלי בתה הפעוטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully