וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחימוביץ' השיקה הקמפיין: "הזדמנות נהדרת להתעמת"

7.10.2013 / 2:09

לעיני 500 מתומכיה פתחה יו"ר מפלגת העבודה את קמפיין הבחירות לראשות המפלגה, וניצלה את ההזדמנות לתקוף את יריבה, ח"כ יצחק הרצוג. "הייתם חשופים לקמפיין מלוכלך", אמרה

יו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ', השיקה אמש (ראשון) באופן רשמי את קמפיין הבחירות שלה לקראת הפריימריז לראשות המפלגה שיתקיימו בחודש הבא. לכנס, שנערך במטה הפריימריז בתל אביב, הגיעו כ-500 חברי מפלגה, ובהם שבעת חברי הכנסת שהתייצבו מאחורי יושבת הראש המכהנת: סתיו שפיר, איציק שמולי, אבישי ברוורמן, נחמן שי, מיכל בירן, משה מזרחי ומיקי רוזנטל. כמו כן, בערב החגיגי נכחו גם חברי כנסת בעבר מטעם המפלגה כמו יעל דיין ונינו אבסדזה, וכן סולן להקת "טיפקס", קובי אוז, שנשא נאום תמיכה יחמוביץ'.

"נדאג שהאווירה הנפלאה תישאר בכל זמן הקמפיין", הבהירה יחימוביץ' למאות פעיליה, תוך שהיא רומזת להתנהלות לא נאותה מצד יריבה להנהגת המפלגה, ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג. "הייתם חשופים לקמפיין מלוכלך. סמסים אנונימיים, הכפשות והשמצות. לא משנה מה יהיה אנחנו ננהל קמפיין נקי ואידיאולוגי ולא ניגרר להשמצות. הציבור קץ בהשמצות ועימותים פרסונליים. הדרך שלנו מתחילה מחדש".

יו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ', ועידת מפלגת העבודה, אוגוסט 2013. דרור עינב
הכפשות והשמצות. יחימוביץ'/דרור עינב

בנוסף, התייחסה יחמוביץ' לאופן התנהלותה של המפלגה באופוזיציה והדגישה את השוני בין התנהלותה שלה לבין כוונותיו העתידיות של הרצוג. "הבחירות האלה הן הזדמנות נהדרת להתווכח ולהתעמת", אמרה. "האם יהיה לנו עמוד שידרה או שנזחל לכל ממשלה? האם האמת תוביל אותנו או שאמת אלו רק האותיות בקלפי? האם נבנה את המדינה או נהיה שותפים בהפרטה שלה? האם נתייצב רק בהבקעה מדינית או ששוב נתגייס להציל את נתניהו? האם הפוליטיקה היא כלי למימוש אידאולוגיה, או שהאידיאולוגיה היא אופנה מתחלפת? האם אנחנו מנהיגים או קבלני ביצוע?".

בטרם עלתה יחימוביץ' לדבר, נימקו חברי הכנסת של המפלגה את תמיכתם בה. "אני החלטתי להתמודד לכנסת כשיחימוביץ' נבחרה לראשות המפלגה כי היא מייצגת בעיני את ההתחדשות שעברה המפלגה", אמר ח"כ משה מזרחי. "אני נמצא פה כי אני לא רוצה להתעורר מחר בבוקר מחובק עם ליברמן ודרעי. אני לא רוצה להיות במקום שבו עמוד השידרה הוא אלסטי", הוסיף מזרחי, אשר בדבריו רמז לטענות שנשמעות מכיוון מחנה יחימוביץ', לפיהן הרצוג ייכנס לממשלת נתניהו מיד לאחר הפריימריז, לו יבחר. ח"כ מיקי רוזנטל הבהיר כי "אנחנו לא רוצים שיקנו את המפלגה הזו בכסף".

ח"כ מיכה חריש, שכיהן כיו"ר זמני של המפלגה לפני יחימוביץ', השתתף גם הוא בכנס, ואמר כי "מכינים אלטרנטיבה רק מהאופוזיציה, לא כסרח עודף בממשלה קיימת". לדבריו, "ההשתתפות בממשלות של הליכוד וקדימה כנספח זוטר הביאה אותנו להידרדרות של המפלגה בשנים האחרונות".

עוד בנושא:
הפריימריז בעבודה: המועמדים יתאחדו נגד יחימוביץ'?
הישג ליחימוביץ': הפריימריז בעבודה - ב-21 בנובמבר
המרוץ בעבודה מתלכלך: הודעות אנונימיות נגד שלי

לפניות לכתב עמרי נחמיאס - omri_n@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully