וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרוץ בעבודה מתלכלך: הודעות אנונימיות נגד שלי

27.7.2013 / 0:30

על רקע ועידת המפלגה שתיערך בשבוע הבא, קיבלו פעילי העבודה הודעה הקוראת להם לדרוש הצבעה חשאית על קיצור פרק הזמן הדרוש כדי להצביע בפריימריז ו"להעיף את יחימוביץ'"

מי רוצה "להעיף" את יחימוביץ'? פעילי מפלגת העבודה הופתעו אתמול (שישי) לקבל למכשירים הסלולריים שלהם הודעה בוטה לפיה "כדי להעיף את שלי יחימוביץ' ואת חיליק בר חייבים לחתום על דרישה להצבעה חשאית". לא ברור מי עומד מאחורי ההודעה שנשלחה וניסיונות לחייג למספר נתקלו בקו מנותק.

בימים אלה מתנהל מאבק בין שלושה מחברי הכנסת של המפלגה - יצחק (בוז'י) הרצוג, איתן כבל ואראל מרגלית לבין יחימוביץ'' כדי לאפשר בוועידת המפלגה, שתיערך בשבוע הבא, לשנות את חוקת המפלגה ולצרף חברים חדשים שיצביעו בבחירות הפנימיות הבאות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

השלושה משתפים פעולה במטרה לקצר את פרק הזמן הדרוש על מנת לקבל זכות הצבעה במפלגה, כדי לאפשר לצרף חברים חדשים שיוכלו לקחת חלק בהצבעה בפריימריז בחודש נובמבר. כיום מאפשרת חוקת המפלגה רק למי שחבר יותר מחצי שנה בה להשתתף בבחירות ליו"ר. יחימוביץ' טוענת כי צירוף חברים סמוך לבחירות הוא פתח ל"מפקד ארגזים", וכי אם ייפתח, ישנו חשש שאנשים יצורפו למפלגה רק כדי להצביע בבחירות וללא קשר לחברות אמיתית במפלגה.

כאמור, כבל מרגלית והרצוג דורשים שהצבעה זו, בשבוע הבא, תיעשה באופן חשאי, בטענה שבהצבעה גלויה יפחדו חברי המפלגה להצביע נגד עמדת יחימוביץ'. גורמים במפלגת העבודה ציינו בין היתר כי קיים חשש שתיעשה פנייה לקבלני הקולות של קדימה, בניסיון לפקוד אלפי חברים חדשים למפלגה בתוך זמן קצר.

מפלגת העבודה: "אנו גאים בדמוקרטיה הפנימית שלנו"

מזכ"ל המפלגה, חיליק בר, התייחס בעמוד הפייסבוק שלו למקרה וכתב: "קמתי בבוקר למאות אסמסים חמים של תמיכה וכאלו שאמרו שהם מתביישים שקיבלו אסמס כזה מאנשים ששייכים למפלגה שלנו, אסמסים שחיזקו אותי בכל כיוון אפשרי ואמרו שגם יבואו לוועידה כדי להראות את זה. אגב חלקם חתמו על הצבעה חשאית וכעת יסירו את חתימתם בעקבות האסמס. הם יודעים כמוני שמי שמחרב והורס את המפלגה היפה שבנינו ושיקמנו זה בדיוק שולחי האסמס המכוער אשר מנסים להמשיך את ה-DNA של הרס עצמי בו הייתה המפלגה עד היום. אבל זה לא יקרה. לא ניתן להם וזה לא יעזור להם". מלשכת יחימוביץ', וכן מלשכותיהם של כבל, הרצוג ומרגלית לא נמסרה תגובה.

ממפלגת העבודה נמסר: "צר לנו על הסגנון, אבל מטבע הדברים תהליכים פוליטיים נושאים בחובם גם יצרים ואמביציות שהם טבעיים לבחירות. מפלגת העבודה היא המפלגה הדמוקרטית האמיתית היחידה שנותרה. היא גם תהיה הראשונה להשלים את כל מערכות הבחירות הפנימיות, לרבות הבחירות ליו"ר, ותהיה הראשונה להיות ערוכה למאבקים המרכזיים ולבחירות הבאות. העבודה תתייצב כאיש אחד מאחורי כל החלטה דמוקרטית שתתקבל. אנו גאים בדמוקרטיה הפנימית שלנו".

בתוך כך, אתמול פורסם בעיתון "הארץ" סקר שנערך בין מצביעי מפלגת העבודה, ולפיו 48% תומכים ביחימוביץ', 24% בהרצוג, 7% בכבל ו-5% במרגלית. עם זאת, יש לציין כי לא מדובר בסקר של מתפקדי המפלגה, אלא של תומכי המפלגה בציבור הכללי.

(עדכון ראשון 16:55)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully