וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוהרים סוררים: ארגנו קרבות אסירים תמורת חטיפים

שלושה סוהרים הושעו מכלא בפנסילבניה לאחר שעלו נגדם חשדות שהתעללו באסירים ושכנעו אותם לבצע "פעלולים" שונים, כגון ספיגת גז פלפל בפנים - והכול תמורת חטיפים ומשקאות

שלושה סוהרים העובדים בבית הסוהר במחוז יורק שבמדינת פנסילבניה בארצות הברית, הושעו לאחרונה מתפקידם לאחר שלידי הנהלת הכלא הגיעו תלונות כי השלושה ארגנו קרבות בין האסירים. כמו כן, השלושה חשודים שהבטיחו לאסירים חטיפים או קפה במידה ויסכימו לעמוד במשימות שונות, שבבסיסן עומדים ביזוי האסיר והתעללות בו.

לפי דיווחי התקשורת בארה"ב, הנהלת הכלא למדה על מעשים אלו במהלכה של חקירה אחרת שערכה בעניין כתובות גרפיטי שרוססו על כתלי בית הסוהר. לאור ההאשמות החמורות שהופנו נגד שלושת הסוהרים - דייוויד מייקל וויטקומב, מארק אנדרו היינס ודניאל גראף - הוחלט להשעותם מתפקידם ולהעביר את החקירה לידי משטרת פנסילבניה אשר תשקול להעמידם לדין.

תא כלא. ShutterStock
גז פלפל לפרצוף תמורת כוס קפה/ShutterStock

הסוהרים הסוררים חשודים שנהגו לארגן קרבות בין אסירים, כאשר בתמורה הובטחו ל"לוחמים" טובות הנאה כגון קפה או חטיפים. לפי עדות אחד האסירים, הסוהרים ארגנו "אולימפיאדת מפגרים", שבה נדרשו המשתתפים לבצע "פעלולים" שונים בתמורה לאוכל ושתייה. אסיר אחר סיפר כי הסכים שפניו ירוססו בספריי גז מדמיע, תמורת כוס קפה שאף לא הוענקה לו בכלל בסופו של דבר.

שלישיית הסוהרים מכחישה שעסקה במעשים בזויים מסוג זה. "לא השתתפתי בשום דבר מזה, ולא הייתי עד למשהו כזה", אמר הסוהר המושעה וויטקומב. "אין שום ראייה פיזית, שום רישום רפואי. אף אחד מהם לא התלונן סביב התקופה שזה כביכול קרה. הכל מבוסס על מילתו של אסיר אחד, זה משגע אותי".

לקריאה נוספת:
מועדון חשפניות, בריכה וברביקיו - בתוך בית הכלא
צפו: דלתות תאי כלא נפתחו "בטעות", האסירים חגגו
שוד בבית הסוהר: פרצו לכלא ונמלטו עם המזומנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully