וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: דלתות תאי כלא נפתחו "בטעות", האסירים חגגו

דלתות האגף השמור בכלא בפלורידה נפתחו בשל תקלה, וללא סוהרים בסביבה, ניסו מספר אסירים לתקוף אסיר אחר המשתייך לכנופייה יריבה. בכדי להציל עצמו נאלץ האסיר לזנק מהמרפסת

צילום: מצלמות אבטחה, עריכה: יאיר דניאל

הרגע בו האגף השמור בכלא הופך לדקות ספורות לפרוץ: לפני כחודשיים, אירעה בכלא בפלורידה בארצות הברית, ספק תקלה תמימה ספק תקלה מכוונת, אשר כמעט ועלתה בחייו של האסיר קנת וויליאמס.

מסיבות שאינן ברורות, נפתחו בבת אחת כלל דלתות התאים באגף השמור של כלא "טרנר גילפורד נייט" בפלורידה, ואפשרו לאסירים לצאת מתאיהם ללא השגחתם של הסוהרים. בסרטון מהאירוע, שפורסם על ידי ה"מיאמי הראלד", ניתן לראות כיצד מספר אסירים ממהרים לצאת מתאם ומנסים לפגוע באסיר אשר נס על נפשו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע פתיחת הדלתות באגף השמור/מערכת וואלה!, צילום מסך

האסיר קנת וויליאמס, העומד בראש כנופיית סוחרי סמים במיאמי, הותקף על ידי אסירים המשתייכים לכנופייה יריבה, ובכדי להציל את עצמו, הוא נאלץ לטפס על מעקה הקומה השנייה באגף ולקפוץ לקומת הקרקע. וויליאמס, אשר עומד למשפט בגין איומים על עדים במשפט רצח בו נאשמים שניים מחברי כנופייתו, נפגע כתוצאה מהנפילה הקשה וסבל מסדק בחולייה ושבר בקרסול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע המפגש בין האסירים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקרה דומה אירע באותו הכלא חודש קודם לכן, כאשר אחד הסוהרים לחץ בטעות על כפתור הפותח את כלל דלתות האגף. מאז, הותקנה במקום מערכת ממוחשבת אשר דורשת אישור נוסף בטרם תפתח את דלתות האגף. עובדה זו גרמה לעורך דינו של וויליאמס לתהות האם אכן פתיחת הדלתות בפעם השנייה נובעת מטעות אנוש או מקנוניה רחבה יותר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע הקפיצה של וויליאמס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully