וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוד בבית הסוהר: פרצו לכלא ונמלטו עם המזומנים

שני שודדים חמושים בשוויץ החליטו שהם אינם חוששים להתגרות במזלם ופרצו לתוך בית כלא בז'נבה לאור יום. השניים הצליחו להימלט לצרפת והחיפושים אחריהם נמשכים

מבריקים או מטורפים? בעוד שמרבית הפושעים יעשו כל שביכולתם בכדי לצאת מבית הכלא, שני שודדים חמושים בשוויץ החליטו אתמול (שישי) לשבור את המוסכמות ופרצו לתוך בית סוהר בז'נבה לאור יום. השניים, לבושים שחור, עטו על ראשם מסכה. אחד מהם התחמק פנימה כשהוא מחזיק באקדח, נכנס לבית המעצר מונטפלורי והצליח להימלט כשבידיו סכום כסף שטרם פורסם. ממשטרת ז'נבה לא הסכימו לפרסם פרטים נוספים על המקרה. אף אחד לא נפצע בשוד, אך הצוות נותר המום, סיפרו במשטרת ז'נבה.

השודדים נמלטו על אופנוע וחצו את הגבול הסמוך לצרפת. הרשויות בשוויץ הודיעו מיד לעמיתיהם בצרפת על הפושעים הנמלטים. המשטרה צרפתית פתחה במרדף אחריהם, אך עקבותיהם של השניים אבדו. מאוחר יותר, מצאו שוטרים את האופנוע הנטוש שלהם.

שודד מתוחכם פחות נידון השבוע בבריטניה לשנתיים מאסר, לאחר שככל הנראה לא חשב עד הסוף על תכנית לשדוד חנות בתחנת דלק בעיירה סנט אוסטל שבדרום בריטניה. ג'יימי ניל בן ה-41 היה בביתו יחד עם חבר בן 20, כשהם החליטו לנסות להשיג מעט "כסף קל". שניהם תפסו את החפץ הראשון שנקרה בדרכם, במטרה שישמש עבורם תחפושת. ניל בחר בשקית פלסטיק שקופה.

אם לא די בטיפשותו של ניל, גם חוסר מזל רב ניכר באירוע השוד – מצב השותף לפשע. טילי איים אמנם איים על המוכרת ב"אקדח", אך לחץ בטעות על אחד המקשים, דבר שחשף את העובדה שמדובר בסך הכל בטלפון סלולרי. אחד מהשוטרים שנחשפו לתיעוד של מצלמות האבטחה, זיהה את ניל ברחוב יומיים כמה ימים אחר כך, בשעה שהסיע את אמו לביתה. הוא נעצר, וביום שישי האחרון כאמור גזר עליו בית המשפט שנתיים מאסר. בדיון בבית המשפט לא התאפק אחד החוקרים וציין כי מדובר ב"תחפושת המגוחכת ביותר שראה אי פעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully