וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרדגיה בירושלים: בת 5 נהרגה מקריסת שער ברזל

מחקירת האירוע עולה כי שער הכניסה לבית בוואדי קדום שבמזרח העיר ככל הנראה היה חלוד ונפל על הילדה. היא פונתה במצב אנוש לבית החולים הדסה הר הצופים, ושם נקבע מותה

טרגדיה בירושלים: בבית החולים הדסה הר הצופים נקבע אחר הצהריים (ראשון) מותה של ילדה בת חמש שנפצעה מוקדם יותר היום באורח אנוש מקריסת שער ברזל במשקל רבע טון בכניסה לבית בוואדי קדום שבמזרח העיר. צוות מגן דוד אדום ממרחב ירושלים שהוזעק למקום פינה אותה לבית החולים בעיר. מחקירת האירוע עולה כי ככל הנראה מדובר בשער חלוד. שמה של ההרוגה, למיס נתשי, תושבת מזרח העיר.

חיים אטיאס, חובש מתנדב של איחוד הצלה, סיפר: "בן משפחה סיפר כי נפל על הילדה שער ברזל, מה שגרם לפגיעה הקשה. אני וחובשים נוספים מצוות מזרח של איחוד הצלה ביצענו בילדה פעולות החייאה בנסיון להציל את חייה".

בחודש אפריל האחרון נמחץ למוות ילד בן שבע ממסגרת של חלון שנפלה עליו במסגרייה ברהט. צוות של מגן דוד אדום שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו. מחקירה ראשונית עולה כי הוא שהה בשטח מסגרייה מקומית, בסביבת אחסנה של חלונות ברזל האמורים לשמש כחלונות בחדרים ממוגנים. מסיבה שטרם הובררה נפלה על ראשו מסגרת אחד החלונות ומחצה אותו. הוא חולץ וטופל בידי צוות של מגן דוד אדום. ניסיונות ההחייאה שביצעו בו אנשי הצוות לא צלחו והם נאלצו לקבוע את מותו. חקירת נסיבות האירוע נמשכת בתחנת המשטרה ברהט.

חודש קודם לכן אירע מקרה דומה. שתי ילדות בנות שלוש ושמונה נפצעו משער ברזל שפגע בראשן בכפר כנא. פרמדיקים של מד"א העניקו להן טיפול רפואי ומסוק פינה אותן לבית החולים רמב"ם כשמצבה של אחת מהן הוגדר קשה עם פגיעת ראש, ואילו השנייה במצב קל והיא סבלה מחבלה בפנים.

(עדכון ראשון: 14:53)

עוד באותו נושא:
אסון ברהט: בן 7 נמחץ למוות ממסגרת חלון שנפלה
חייל בן 20 נמחץ למוות תחת קורה בתאונת עבודה
2011 - האסון במגרש הקט-רגל בעכו: "משפחת הילד בצער עמוק"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully