וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסון ברהט: בן 7 נמחץ למוות ממסגרת חלון שנפלה

רמי שני

8.4.2013 / 0:17

צוות מגן דוד אדום שהוזעק למסגרייה ביישוב שבה אירע המקרה נאלץ לקבוע את מותו. מחקירה ראשונית עולה כי הילד שהה בשטח אחסנה של חלונות ברזל, וכי אחד החלונות נפל על ראשו

ילד בן שבע נמחץ אמש (ראשון) למוות ממסגרת של חלון שנפלה עליו במסגרייה ברהט. צוות של מגן דוד אדום שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו. מחקירה ראשונית עולה כי הוא שהה בשטח מסגרייה מקומית, בסביבת אחסנה של חלונות ברזל האמורים לשמש כחלונות בחדרים ממוגנים. מסיבה שטרם הובררה נפלה על ראשו מסגרת אחד החלונות ומחצה אותו. הוא חולץ וטופל בידי צוות של מגן דוד אדום. ניסיונות ההחייאה שביצעו בו אנשי הצוות לא צלחו והם נאלצו לקבוע את מותו. חקירת נסיבות האירוע נמשכת בתחנת המשטרה ברהט.

לפני כחודש אירע מקרה דומה. שתי ילדות בנות שלוש ושמונה נפצעו משער ברזל שפגע בראשן בכפר כנא. פרמדיקים של מד"א העניקו להן טיפול רפואי ומסוק פינה אותן לבית החולים רמב"ם כשמצבה של אחת מהן מוגדר קשה והיא מורדמת ומונשמת עם פגיעת ראש, ואילו השנייה במצב קל וסובלת מחבלה בפנים.

בשבוע שעבר נהרג פועל בן 45 בתאונת עבודה באתר לפינוי פסולת בקריית אתא. צוותים של כונני איחוד הצלה הוזעקו למקום ופינו אותו כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית, בסופן נקבע מותו. "מדובר בפועל שנפגע מכף של טרקטור בתוך אתר הפסולת ונפגע פגיעה רב מערכתית", מסר אז דובר איחוד הצלה נפתלי רוטנברג לוואלה! חדשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully