וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתח את החבל: אוסטרלי קפץ באנג'י 150 פעם ביממה

ג'יי פיניקס יכול היה להסתפק ב-106 קפיצות ב-24 שעות כדי לשבור את שיא גינס, אך התעקש להמשיך. בסיום אמר: "כולם היו נרגשים ועייפים" והוסיף שהקרסוליים שלו "הרוסים"

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן

יש אנשים שמותחים את החיים עד לקצה: קפיצות באנג'י נחשבות לספורט-אקסטרים ומעלות את האדרנלין. אצל ג'יי פיניקס האוסטרלי, סף הריגוש כנראה די נשחק ולכן החליט לשבור את שיא קפיצות הבאנג'י ב-24 שעות: שלשום (שישי) הוא קפץ 150 פעמים ברציפות. פיניקס קפץ ממתקן בגובה 40 מטרים שנבנה על מנוף ליד העיר בריזביין שבקווינסלנד.

כדי לשבור את השיא הוא היה זקוק רק ל-106 קפיצות, אך חובב האקסטרים העמיד לעצמו רף גבוה יותר. את השיא הקודם החזיק סקוט האנטלי מדרום אפריקה שקפץ 105 פעמים ביממה בשנת 2011.

בראיון לחדשות ערוץ 9 האוסטרלי בין הקפיצות סיפר: "הולך יותר טוב משחשבתי. הקרסוליים שלי הם הבעיה הכי גדולה יחד עם הצוואר והכתפיים אבל אני די מרוצה מאיך שהדברים הולכים". הוא סיפר על הסיבות שהביאו אותו לנסות ולשבור את השיא: "תמיד הייתי מעורב בספורט אקסטרים ודחיקת הגבולות זה משהו שאני ידוע בו. זה אתגר מנטלי ופיזי טוב. לא רק שמבחינה פיזית אני צריך לקפוץ כל הזמן, אלא שמבחינה מנטלית אני צריך להחזיק מעמד 24 שעות".

פיניקס, שלא נח בין הקפיצות ועצר רק להפסקות ארוחות צהריים וערב, סיים לקפוץ בשעה 3:30 לפנות בוקר. "כולם היו נרגשים, היה להם קר והם היו עייפים", אמר בסיום לרדיו האוסטרלי ABC והוסיף כי הקרסוליים שלו "הרוסים לגמרי".

לקריאה נוספת:
דחף את חברתו לקפוץ באנג’י - וזו צעקה: ”נפרדים"
צפו: החבל נקרע באמצע הבאנג’י - הקופצת שרדה

(עדכון ראשון: 22:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully