וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דחף את חברתו לקפוץ באנג'י - וזו צעקה: "נפרדים"

פרידה היא תמיד קשה, בין אם לצד היוזם ובין אם לצד הננטש. עם זאת, נראה שלחובב האקסטרים ולחברתו לא היה קשה מדי להפריד כוחות לאחר שזו שוכנעה לקפוץ באנג'י בניגוד לרצונה

צילומי חובבים שהועלו לרשת, עריכה: טל רזניק, מיכאל ברגמן, קריינות: אביב אברמוביץ'

דווין גרהאם, צלם פעלולים אמריקני, הגיע עם חבריו חובבי האקסטרים לצלם סרטון חדש באחד הפארקים הלאומיים ביוטה, במזג אוויר מקפיא. המטרה הפעם הייתה לחצות את הקניון בקפיצה לצד השני. אחרי שמרבית החבורה כבר קפצה בהצלחה ניסה אחד מהם, קרייטון בריד, לשכנע את חברתו ג'סיקה ללכת בעקבותיהם, אך הליך השכנוע לא היה פשוט. "אף אישה מעולם לקפצה מכאן, לא?", רעדה ג'סיקה בקולה, אך קרייטון ידע להגיד את הדבר הנכון: "את הולכת לפחד, אבל את יודעת שתהיי בסדר".

לאחר קריאות "אני לא יכולה לעשות את זה!" מצד ג'סיקה ו"אני לא רוצה לעשות את זה", הסבלנות של קרייטון החלה לפקוע. "את יודעת שאני אוהב אותך, כן", אמר לג'סיקה והבטיח כי לא ידחוף אותה בניגוד לרצונה. הבטחה שהפר מעט מאוחר יותר. "אני כאן לידך, אני לא אדחוף אותך, אבל אם תעמדי פה עוד שתי שניות – אני כן". ואז, בלי שום התרעה מוקדמת, ביצעה ג'סיקה את הנפילה.

אך סוף טוב לא יהיה לסיפור. "אני נפרדת ממך!", צעקה ג'סיקה לבן זוגה עד לאותו רגע. "יום אחד היא תודה לי", ניחם את עצמו קרייטון. עתיד הקשר בין השניים לא ממש ברור, אך מה שבטוח הוא שעם מאות אלפי הצפיות להן זכה הסרטון ברשת – הפרידה לבטח לא תהיה קשה במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully