וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: החבל נקרע באמצע הבאנג'י - הקופצת שרדה

גם ארין לונג-וורת' מודה כי רק בזכות נס היא יצאה בפציעות קלות בלבד מהחוויה שלה בנהר הזמבזי: קפיצה מגובה 111 מ', נפילה למי הנהר שורצי התנינים ושחייה מאומצת לחוף ברגליים קשורות

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ')

ארין לונג-וורת', אוסטרלית בת 22, ללא ספק צריכה להודות על כך שהיא עדיין בחיים - כך ניתן להיווכח בקלות על פי צפייה בסרטון הזה, שפורסם היום (ראשון) בערוץ 9 של הטלוויזיה האוסטרלית, בו ניתן לראות את קפיצת הבאנג'י שלה מגשר מעל נהר הזמבזי באפריקה - שהסתיימה בקריעת הכבל ובנפילתה אל תוך הנהר. לונג-וורת', למרבה התדהמה, יצאה מהאירוע בפציעה קלה בלבד.

את קפיצת הבאנג'י עשתה לונג-וורת' מגשר בגובה 111 מטרים מעל נהר הזמבזי, סמוך למפלי ויקטוריה בגבול זמביה-זימבבואה, בעזרת חברת ספורט אתגרי המתמחה בכך. השלב הראשון של הקפיצה עבר כהלכה, אך לאחר שהכבל נמתח לשיא וההרפתקנית הצעירה החלה את הדרך חזרה למעלה, הוא נקרע לפתע - והיא צנחה אל תוך המים השוצפים ושורצי התנינים מגובה 25 מטרים. "נחתתי כשרגליי עדיין קשורות לחבל, ונאלצתי לשחות ברגליים קשורות זו לזו אל הגדה בצד של זימבבואה, דרך האשדות", סיפרה לונג-וורת'.

"הכל נהיה שחור", סיפרה לאחר מכן, "והרגשתי שאני חוטפת מכות מכל הכיוונים". אבל המים הקפואים בנהר סייעו לאפס אותה במהרה, והיא החלה לשחות. "זה היה די מפחיד", הוסיפה. "כמה פעמים החבל נתפס על סלעים, והייתי צריכה לשחות אחורה ולשחרר אותו". לבסוף הגיעה לגדה, פלטה כמויות של מים ודם, ונשכבה באפיסת כוחות עד שבאו לחלצה. לאחר מכן טופלה במרפאה המקומית במפלי ויקטוריה, ובהמשך פונתה לדרום אפריקה להמשך טיפול בחבורות הקשות שכיסו את גופה, שנמשך שבוע. עם זאת, היא לא סבלה משום פציעה רצינית. "זה בהחלט נס שנשארתי בחיים", היא מסכמת בחיוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully